)Re #129538 21Tr: kto a kedy povedal, ze je obtiazne postavit trat z DU cez Patronku k SAV?
dnes je to narocne po stranke organizacie v uzemi, ked su peniaze a existuje priestor, tehnicke riesenie sa najde,
tras je vy vyborna, na metro (ani tzv. lahke) vsak asi nevyda dost cestujucich v priebehu celeho dna (aspon 18 hod.)
dnes je to narocne po stranke organizacie v uzemi, ked su peniaze a existuje priestor, tehnicke riesenie sa najde,
tras je vy vyborna, na metro (ani tzv. lahke) vsak asi nevyda dost cestujucich v priebehu celeho dna (aspon 18 hod.)
vlado13
ak aj to su skutocne uspory, aj tak sa v sucasnej krizovej situcii asi nebudu dat pouzit vsetky na jeden ucel, opatrny hospodar by to ai neurobil,
pre posudenie financnej stability a zdraveho financovania chodu mesta by sme potrebovali vediet aktualny stav penazi na baknovych uctoch, sumu znamych zavazkov (po i v lehote splatnosti) a ocakavane trzby, vsetko najmenje v najblizsich 3 mesiacov, este lepsie v 6-ich,
rovnako by bolo potrebne poznat ci za "nizsie" vydavky mesto ziskalo rovnake uzitky, ako planovalo, efektivnost nie je o absolutnych sumach, ale o pomeroch,