Reakcia na: 21Tr #129357:
po Stefanikovej kedysi elektricky chodili, ale dnes uz nie je moznost ich odtial previest k hl. stanici, vytvorenie podmienok presmerove i vyskove vedenie kolaji v spojitosit so zamerom prestavby Predstanicneho nam. je takmer vylucene, jedinou hypotetickou moznostou by bolo predlzenie na Prazsku a zaustenie pod zem niekde za krizovatkou so Sokolskou, navrat by uz bol z rise technickych zazrakov,jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi, ktore by mohli ist po Starom moste, Sturovej, cez nam. SNP, Suche myto, kde by sa napojili na T-trate a pokracovali po Stefanikovej, to by umožnilo viesť niekorú linku cez Kramáre až k nemocnici MO a po dobudovaní trolejov do Lamaca a pri trochu nadcasoveho videnia az do DNV, cez Mlynsku dolinu by sa dalo zabezpecit spojenie s DD a po dobudovani trolejov na nabrezi aj zokruhovanie,
ak si uvedomime, ze aj most Apollo by mohol posluzit pre rozvoj trolejovej trakcie MHD v BA, potom by sa dala riesit komplexne Petrzalka na principe tam a spat, i dookola, bez kolaji, ktore rozdeluju, navyse pri znamych cenovych pomerov, T-trate a T-busy ba nas stali ovela menej ako E-trasy a E-supravy, podla mojho odhadu tak 1 : 1,6 az 1,8
S499.1023