Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ešte dodám, že istý čas linka 112 vôbec nezastavovala pri Technopole, ale na Holíčskej, Topoľčianskej a ďalej až na Bradáčovej. ? . Niekedy okolo 90. roku existovalo aj vynikajúce spojenie Jiráskovej s Technopolom pomocou linky 113 z Kopčian, ale to trvalo tiež len krátko.
Reakcia na: oppress #123933:
Presne tak, bola to linka 45 - Technopol - Topoľčianska - Šintavská - Smolenická ... Šafko a mám pocit, že krátky čas mali natlačené tabuľky len po Holíčsku (asi sa niečo plánovalo), ktoré zmizli tak rýchlo, ako sa objavili. Linka 40 bola typická Vrakosová, rovnako tak i linka 58, tiež premávajúca od Technopolu po trase linky 21 až za Prístavný most a odtiaľ po Bajkalskej na Jelačičovu. Otáčanie vozidiel v čase maximálnych výkonov okolo roku 1990 bolo priamo na križovatke (imaginárny kruháč), neskôr, niekedy v polovici 90. rokov už normálne ako dnes, akurát bez signalizácie, no nebolo to ideálne, lebo tam zavadzal stĺp verejného osvetlenia a preto sa často v obratisku vozidlá zasekávali. Bývalá zastávka Kalininova v smere na Lúky nebola v 80.rokoch pri fontáne, ale ešte pred odbočením. Stáli tam linky 21 a 112, pričom v období "križovatkového obratiska" tam bolo aj výstupište autobusov. Linka 45 mala v tom čase nástupište vo výbežku na odbočenie k súčasnému nástupišťu linky 83.
Reakcia na: Petto #123938:
C10,5 nemá priestor na kočík... A ja sa aj bojím, že by ich mohli dať na 37 lebo je to taká mimo mestská linka ako 29 kde hojne premávajú... ?
Reakcia na: oppress #123935:
Co ma preboha NAVRH nejakeho tiezcestujuceho (teda nic oficialne planovane) na MEDZINARODNU linku spolocne s BIDkou?
Reakcia na: luky133 #123937:
Dufam ze nemas pravdu- tie C10,5 na L37 - su sice dlhsie o cca meter ako BN 9,5 ,ale kapacita priblizne rovnaka,kedze usporiadanie sedadiel 2+2 a uličky k tomu uzke jak ... , tiez neviem ci to ma daky priestor na kociky - cize to je este horsie podla mna ako terajsie BN 9,5 . Ja by som rozhodne na L37 dal BN 10,5 ked dojdu - jednak bere ludi aj zo ZB aj cast Lamacanov
Reakcia na: oppress #123936:
Ak prídu ešte C10,5 (to neviem či príde) tak podľa mňa ďalšia linka kde budú je 37. ?
Reakcia na: AAA #123924:
37 a 30 sú dostatočným dôkazom o tom ako DP ignoruje potreby ľudí. 37 jednak ide zo Záhorskej Bystrice využitá dostatočne, no a od Lamača to je husté... Aspoň keby na 30 jazdili tie SOR 10.5 BN, ale tak snáď keď dojdú nové, tak sa tam objavia. Na 99 si ich odpustím celkom rád ?
Reakcia na: pato922 #123911:
Nestojí v Kittsee vlak z Petržalky? To je mi teda ohromná BID, kde sa vlak a autobus nie dopĺňajú ale tlčú práveže ?
Reakcia na: Petto #123893:
Tak potom sever DNV má v sedle linky 20 a 28, ktoré v preklade idú každých 15minút a na Istrijskej ich dopĺňa aj linka 21...
Reakcia na: Emo #123855:
93 vznikla za linku 43 a trasu na Jasovskú zdedila po ex-50 ktorá tam končila. Inak sranda trasa bola ex-40. Tá premávala presne ako dnešná 80 iba s tým, že od zastávky Závod Matador premávala ako dnes 99 a končila na Technopole ? Pri Technopole inak končilo veľa liniek tak, že premávali cez Smolenickú, potom sa cez Šintavskú a Jantárovu dostali k Technopolu. A pikoška bola aj to, že napr. po Jantárovej ceste medzi Farského a Jungmannovou/Nám. hraničiarov tiež nechodili žiadne autobusy, všetko čo šlo na Starý most tak prechádzalo povinne cez Bosákovu a tiež zastávka Strečnianska nemala žiadny spoj lebo medzi Lúčankou a Šintavskou nepremávalo nič, všetko šlo po Budatínskej...
Reakcia na: Petto #123930:
Technické sklo samo o sebe nefunguje, to to prežije, je tam len pár malých spoločností...A v zadu sú bytovky...Ale hovorín skôr o zadnej časti DNV...
Reakcia na: Valec #123921:
"Navyše je to bližšie, čo pri päťdesiatpercentnej zľave môže byť cenovo výhodné najmä pre dôchodcov."

Táto veta mi povedala všetko čo o dotyčnom pánovi potrebujem vedieť...
Reakcia na: JamaVOku #123928:
vsetko ma svoje pre aj proti , v sedle,podvecer - uz existuje spoj na Kramare. Tech.sklo neprezije v sedle 30 minut ??? Neviem ako to tam je - ale typujem ze su tam 8hodinovky sluzby ,cize rano do prace na 7:00 maju 12 minutovy interval na L20 a poobede z prace 15:30 - 15 min. interval
Reakcia na: AAA #123927:
Napadla ma aj ta 93,94 -ale to bolo podla mna zasluzene ju dat z 4 na 5 min v poobednej spicke - ked som videl tie prazdnejsie vozidla , zato 83,84 v spolocnom useku s nimi boli rozhodne plnsie . K tej 88 neviem - viem len ze doslo k zhorseniu rano z 6 na 8 minut
Reakcia na: Petto #123926:
No, napriklad taka Opletalova bude mat v sedle o polovicu menej spojov linky 20...takisto aj technicke sklo...
Reakcia na: Petto #123926:
A ešte pred tým 93, 94, 88.
Reakcia na: AAA #123924:
k vyraznemu znizeniu kapacity na L20,22 zase nedojde - podla IMHD SOR BN10,5 90 ludi , karosa 95 , okrem toho budu tam aj behat Tamy
Petrzka - tusim doslo k zhorseniu len na L95 v rannej spicke
Reakcia na: Petto #123919:
RŠ je všade okrem 203.
Reakcia na: Petto #123893:
Takže DNV od pondelka: Zníženie kapacity mimo RŠ nasadzovaním menej kapacitných vozidiel.
Petržalka: Zhoršovanie intervalov nosných liniek, lebo nie sú vozy a vodiči (zázračne na DD linky tí vodiči sú...)
Lamač: Sústavné znižovanie kapacity nasadením midibusov na linku 37.
A áno, čo sa tam spravilo nespochybňujem, no nepamätám si akékoľvek zhoršenie na DD na rozdiel od dotknutých MČ.
Práve bolo vo Fun Rádiu pozdravenie dákeho mladíka. Ho zdravila nejaka baba čo nastupuje na 5ku na Molecovej a vystupuje na Mladej Garde... ? Mala radšej zavolať do DPB by jej možno poskytli reklamný priestor. ? ? Nezdravila niekoho z tohto fóra? 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.