Tak ked tu tak pekne prudi diskusia tak skusim pridat aj moj SoTo navrh ?
L1: Dubravka - Karlova Ves - Safarikovo namestie >> - Jesenskeho > - Novy Most >> - Safarikovo namestie >> - Nam. SNP >> - Vysoka - Vazovova ...
* Interval 5/8/10
L3: Dubravka - Karlova Ves - Kapucinska - Racianske myto - ZST Vinohrady - Raca
* Interval 5/8/10
L4: Hlavna Stanica - Vysoka >> - Jesenskeho >> - Safarikovo namestie >> - Marianska >> - Vazovova >> - Hlavna Stanica
* Interval 6/10/10
L5: Ruzinov - Trnavske myto - Nam. SNP - Vysoka - Racianske myto - ZST Vinohrady - Raca
* Posilove spojenie v rannej a odpoludnajsej spicke na Ruzinovskej a Racianskej radiale
* Interval 6/x/x
Osobne si myslim, ze obratisko Karlova Ves, Vinohrady a ZST Nove mesto su zbytocne, avsak v pripade vyluk sa zidu, cize tie by som nechal tak.
(ano viem je to uplne soto navrh o nicom, ale nedalo mi to ? )
L1: Dubravka - Karlova Ves - Safarikovo namestie >> - Jesenskeho > - Novy Most >> - Safarikovo namestie >> - Nam. SNP >> - Vysoka - Vazovova ...
* Interval 5/8/10
L3: Dubravka - Karlova Ves - Kapucinska - Racianske myto - ZST Vinohrady - Raca
* Interval 5/8/10
L4: Hlavna Stanica - Vysoka >> - Jesenskeho >> - Safarikovo namestie >> - Marianska >> - Vazovova >> - Hlavna Stanica
* Interval 6/10/10
L5: Ruzinov - Trnavske myto - Nam. SNP - Vysoka - Racianske myto - ZST Vinohrady - Raca
* Posilove spojenie v rannej a odpoludnajsej spicke na Ruzinovskej a Racianskej radiale
* Interval 6/x/x
Osobne si myslim, ze obratisko Karlova Ves, Vinohrady a ZST Nove mesto su zbytocne, avsak v pripade vyluk sa zidu, cize tie by som nechal tak.
(ano viem je to uplne soto navrh o nicom, ale nedalo mi to ? )

Pokial mas dobry dispecing tak ta nehody az tak velmi neposkodia - jednoducho urychlene operativne 5ku presmerujes na Safko kde sa bude tocit spat do Race a nic nemas paralizovane
ale linka 5 je v poriadku, taký expres
si
pochopil ?
(ci je to na teba prilis ?
Re #128587 810zssk: "predlzenim linky 1 by sa vytvorila jedna dlha linka namiesto sucasneho stavu kedy cestujuci zo Zlatych pieskov do Dubravky musi zbytocne kombinovat 4+1" - no tak by si presne to iste vytvoril pri ceste z race... (na tvoju obhajobu sa ale da povedat ze si sa tou 14-tkou vratil k existencii volakedajsej 12tky ktora v tejto trase chodila a teda prestup z jedneho konca mesta na druhe si pridal v jednom dopravnom vztahu a v dvoch si ho ubral....)
[inac sa mi nad tym nechce neak vazne zamyslat, mam inu pracu, toto bolo len tak co ma k tomu hned napadlo...]
Re #128589 hoppusmark01: zabudas na to ze ty nemusis mat na tej obchodnej "konecnu" ale mozes tam prestupovat dakam inam.... a napriklad taky prestup na linku 203 pri prezidentskom palaci z elektricky na obchodnej je este celkom schodna cesta, zo spitalskej je to uz akosik troska dalej....
Re #128591 janlanik: ruzinovcania by ta asi ubili....
Re #128596 21Tr: vid moja odpoved pre "hoppusmark01" + nezabudaj na to ze o takych 50 rokov ten usek asi neprejdes rovnako rychlo (pesi) ako dnes (ak vobec)... ci vravis ze vsetkych ludi nad 40 rokov treba poslat do plynu ? ?
Re #128598 janlanik: za urcitych okolnosti sa s tebou da suhlasit, ale to by chcelo mat spraveny okruh pod centrom mesta, tam otocit vzdy to co mi pride z radialy, zaroven mi to rozvezie ludi co idu do centra a zaroven sa mi tam zozbiehaju vsetky linky... teraz sa sice okruh da spravit tiez, ale v tej forme co je na povrchu a pri tej koliznosti a premavkovej rychlosti by to bolo utrpenie... a kapacitne by to asi tiez nestihalo...