Moja predstava: prva cast totozka so Si-ckom (co sa tyka rekonstrukcie). Profil:
chodci, auta 1 pruh, elektricky 2 kolajka, auta 1 pruh, cyklisti. Most by bol sirsi ako teraz samozrejme, ale to aj bude.
Riesenie elektriciek na "bratislavskej" strane:
2kolajka po sturovej az po Tesco (klasika). Na Safku velka kolajova krizovatka. 2kolajka Sturova - most, 2 kolajka Sturova - Pribinova, 1 kolajka Vajanskeho - Sturova (ako aj je).
Petrzalska strana: 2 kolajka po chorvatskom ramene.
chodci, auta 1 pruh, elektricky 2 kolajka, auta 1 pruh, cyklisti. Most by bol sirsi ako teraz samozrejme, ale to aj bude.
Riesenie elektriciek na "bratislavskej" strane:
2kolajka po sturovej az po Tesco (klasika). Na Safku velka kolajova krizovatka. 2kolajka Sturova - most, 2 kolajka Sturova - Pribinova, 1 kolajka Vajanskeho - Sturova (ako aj je).
Petrzalska strana: 2 kolajka po chorvatskom ramene.


riko
dobrý článok, len pár vecí k nemu.
To že po moste Košická nebude jazdiť elina je presne ako si napísal zásluha Metro a.s., lebo by tým pádom bola absolútne negovaná ich existencia ich s tučnými platmi a odmenami!
Takže už je to pasé a nič s tým neurobíš, to som tu už nekoľkokrát písal. Teraz sa treba sústrediť na rekonštrukciu Starého mosta a aby sa pri projektovaní "nezabudlo" na električky. Treba sa zamerať na Starý most, neoplakávať most Košická ale zároveň si zobrať ponaučenie ako to môže dopadnúť ked veci riadia a schvalujú ignoranti a diletanti.
P.S. Ak uverejnia v novinách odkaz na stránku IMHD s popisom elín v Petržke, dúfam že si ľudia neskopírujú odkaz aj s bodkou na konci Tvojej vety, kde uverejňuješ odkaz, lebo vtedy im to vyhodí ERROR že stránka neexistuje.