Videl som STUDIE (pozdravujem Rika ;)) rekonstrukcie Stareho mosta a nepamatam si zeby bol nejak extremne siroky. Ale bola tam studia, ktora sa mne pacila a ta vyzerala takto:
Po okraji pas pre chodcov, v strede pas pre automobily a po druhom okraji pas pre elektricky. Dalsia co sa mi pacila bola podobna - po okraji zas pas pre chodcov a potom pasy: auta, eliny v strede a auta.
Boli tam aj studie bez elektriciek. Takze co som tym chcel povedat - auta tam jazdit pravdepodobne budu.
(U nas na stavebnej som si to pozeral.)
Po okraji pas pre chodcov, v strede pas pre automobily a po druhom okraji pas pre elektricky. Dalsia co sa mi pacila bola podobna - po okraji zas pas pre chodcov a potom pasy: auta, eliny v strede a auta.
Boli tam aj studie bez elektriciek. Takze co som tym chcel povedat - auta tam jazdit pravdepodobne budu.
(U nas na stavebnej som si to pozeral.)
Kockac
Pre: Netvrdim, ze som nejaky svetobeznik, ale zatial vsade, kde som bol, to mali - okrem BA, takze to asi nie je taky problem.
Pre: Automaty su len na niektorych zastavkach. To mam ist 10 minut niekam len preto, ze mam smolu a byvam pri zastavke, kde nie je automat ani PNS? A takych je v BA dost.
Proti: Zdrzuje to autobus, ved SAD na linke ASMN - Zaluhy vecer (okolo 20:00) je pomalsia ako kombinacia 21+30/37 (a to je bez prestupu a o 3 zatsavky menej). Ale na rozdiel od SAD by sa jednalo o doplnkovy predaj, cize maximalne 5-10% ludi (moj odhad) a navyse nezriedka sa v buse nevydava, co to urychli (tusim aj Piestany).
Proti: Mozu ho (vodica) okradnut. Proti tomu sa sice neda namietnut, ale neviem o takom pripade.
Ja osobne som plne za.