To je pravda u nas podla toho co som sa dozvedel z dobreho zdroja na vodica elektricky davaju uplnych neschopakov. No a potom fanatikov ktory by to robili aj zadarmo lebo je to ich zivot ale o tychto nechcem rozpravat a ospravedlnujem sa im. Ale vy ostatni imbecilovia preco ked vidite ze ide niekto cez kolaje hlavne v meste miesto toho aby ste pribrzdili pridavate a zvonite dost neskoro. Dalej co sa tyka aut ked uz je na kolajniciach tak ho nechajte prejst a nie naburajte bol som uz dokonca aj ucastikom nie len svedkom takehoto skutku. Zakon elektricka ma vzdy prednost aj ked nema by som zrusil je to hovadina bol som v nemecku a nedopatrenim pri nakupoch som zisiel na trat bolo to nieco ako nasa Obchodna len tam neboli chodniky a vodic elektricky isiel za mnou mojim krokom ani nezazvonil ako nahle som si vsimol odskocil som na bok a on pokojne pokracoval dalej. Stat sa to tak u nas je po mne. Este raz sa mi stane ze budem v elektricke a naberieme auto budem svedcit ze vodic auto videl a mohol kludne zabrzdit. Takze budete mat mili pirati vodici pekny pruser. DAVAJTE SI NA MNA POZOR NIKDY NEVIETE V KTOREJ ELEKTRICKE SEDIM a verte cestujem nimi viac nez casto.
Martin Fundárek
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/16/pravda/01/article.89482.html
a
http://www.pravda.sk/spravy/2003/01/15/ekonomika/article.89346.html
Zaujímavé na tom je, že MDPT sa rozhodlo NAJPRV zastaviť prevádzku a POTOM spracovať vyhodnotenie, aké to malo dopady. Napadá ma starý vtip o tom, ako išli Lenin, Chruščov, Brežnev a Stalin po BAMe a vlak zastal, lebo chýbal kus koľajníc. Stalin vtedy navrhol podobné riešenie, ako Prokopovič. "Najprv zastreľme rušňovodiča a potom sa uvidí."
Ďalšou zaujímavosťou je, že MDPT nehľadalo možnosti, ako so samosprávami ZACHOVAŤ železnice, ale ich zavrie a potom ich chce so samosprávanmi OBNOVOVAŤ. Takéto rozmýšľanie úradníkov priam volá po okamžitej výpovedi, resp. okamžitom odvolaní (aj ministra).