Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ked sa tu už toľko básni o rovnošatách, čo takto bárter - dodávateľ dodá vkusné a kvalitné! tričká s logom dpb a bude mať zadarmo reklamu na vozoch na určité dohodnuté obdobie?
to len tak na okraj, ked už nie sú vážnejšie problémy na riešenie 🙂
martin fundarek: mne sa zas lubilo, ako nejaka obec lamentovala, ze je zeleznice trate neprenechaju, aby si ich prevadzkovala na vlastne naklady... niekto tu nepochopil, ze kolajnice a vlaky su dve veci 🙂
dupe: na tie ikarusy ti uz odpovedali. a co sa tyka reklam, mne je jasne, ze reklamne vozidla su logicky farebne odlisne... ale aj v tomto pripade by sa predsa dalo zariadit, aby sa po skonceni kampane - ak hned nenasleduje dalsia - vozidlo prestriekalo na unifikovany nater. napriklad tie blbe dva pruhy, ktore sa mi ako identifikacny znak celkom pozdavaju... z toho by sa teoreticky dalo vychadzat aj pri dalsej komunikacii. ale reklamne vozidla su vynimkou z pravidla... v tomto ohlade je pruser DPB, ze ani len vozidla jednej trakcie nemaju jednotny identifikacny nater...

mimochodom, domaca uloha pre zanietenych grafikov: ak by sa niekomu chcelo, skuste sa pohrat s fotkami a ukazat, ako by vyzerali eliny, trofliky, busy aj nebusy, keby boli vsetky rovnako nafarbene 🙂 to by mohlo byt celkom zaujimava podivana... ja by som to aj sam, ale nestiham... 😉

klf: pocuj, klf, fakt by si sa obcas mohol brzdit s vyrazmi typu "smatlavy buzik"... este niekoho urazis. ale suhlasim s tebou minimalne v tom, ze rovnosaty su NATERAZ absolutny nezmysel... v buducnosti (asi veeeeeeeelmi dalekej, ako tak marketing nasho DPB poznam 🙂 ) by som ale bol za
Martin Fundárek:
pri tomto type "rozmýšlania" je iba jedno riešenie, takúto geni(t)álnu hlavu položiť na kolajnicu a prejsť rušňom
oni asi naozaj rozmýšlajú genitálom 🙂
to zistili až teraz, že sú tie trate stratové, však boli vo vláde 4 roky, tak mohli hádam pripraviť koncepčné riešenie, že to zrušia a presunú na kraje alebo na už dopredu vytvorenú regionálnu akciovku
to je sen...
dupe #12680> ved aj v BA su bielo-cervene ik280/3 🙂

Kockac #12687, Kami #12596> ale madla v original ik280 na lavej strane tiez koncia az vzadu...to len v tych nasich ich niekto vymontoval (koli tomu trojsedadlu vzadu, ktore je tiez BA specialita) 😞
MDPT schválilo zastavenie prevádzky na lokálkach. Pozri v
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/16/pravda/01/article.89482.html
a
http://www.pravda.sk/spravy/2003/01/15/ekonomika/article.89346.html

Zaujímavé na tom je, že MDPT sa rozhodlo NAJPRV zastaviť prevádzku a POTOM spracovať vyhodnotenie, aké to malo dopady. Napadá ma starý vtip o tom, ako išli Lenin, Chruščov, Brežnev a Stalin po BAMe a vlak zastal, lebo chýbal kus koľajníc. Stalin vtedy navrhol podobné riešenie, ako Prokopovič. "Najprv zastreľme rušňovodiča a potom sa uvidí."

Ďalšou zaujímavosťou je, že MDPT nehľadalo možnosti, ako so samosprávami ZACHOVAŤ železnice, ale ich zavrie a potom ich chce so samosprávanmi OBNOVOVAŤ. Takéto rozmýšľanie úradníkov priam volá po okamžitej výpovedi, resp. okamžitom odvolaní (aj ministra).
tr3mp: pekne :-)) najlepsie je tam spracovana spojnica berlin - budapest (a podla cisel je aj v sucasnosti najviac vyuzita) a z tejto trasy je najvytazenejsia sucasna trat praha - brno a v tesnom zavese trat brno - bratislava :-))
Neviem, ci ste si vsimli, ale pred nedavnom bola v Sanghaji sprevadzkovana nova trat maglevu (cize magneticky nadnasaneho vlaku) na trati mesto-letisko. Dlzka je 31 km a suprava ju prekona za 8 minut (od rozbehu do zastavenia), max. rychlost je okolo 430km/h ...

Trosku som patral po internete a nasiel som celkom zaujimavy odkaz, podla mna mozno aj odkaz mesiaca, takze ak sa chcete pobavit a zasnivat, pozrite sa na nasledujucu studiu 🙂 http://www.transrapid.de/en/eustudie/eustudie_main.html
Co je najvacsia sranda, mozno je to omnoho realnejsie ako metro v Bratislave alebo elektricky na Dlhe Diely 😉, len tie ceny cestovneho 😞
Dusoft #12573: No pre mna su Tambusy najpohodlnejsie busy a druhe najpohodlnejsie vozidla v BA (po T6A5). Najma vdaka hovadsky velkemu vnutornemu priestoru. Naopak Ikarusy 280 (283 ani nie) vyzeraju, ako by tie sedacky boli pre beznohych a citim sa tam (na sedadlach) menej pohodlne, ako v Karosach 7xx a to uz je co povedat.
m@rtin: Ad Karosy: Dobry point, naozaj by som privital aspon Karosy 95x, lebo na nejake (podla zapadnych standartov) velmi dobre vozy nemame. 😞
Ale na Ik. 283 mi nesiahajte, po reko su to velmi slusne vozy, az na prilis malu hmotnost vleku, ktory ma tendenciu k nadskakovaniu, az mi drncia nielen zuby.
Ad Lunackove fantazie: K tomuto sa nemienim vyjadrovat, pretoze moj repertoar take nadavky neobsahuje. 😉
Kami #12596: Omyl, madla v Ik. 283 koncia max. 15 cm od kraja (odhad). Pri prednom okraji zadnych dvere (co je asi aj viac ako 1 m) koncia len v Ik. 280.
Igorko #12625: Ad zvojene zastavky: Hm, ale to je prakticky jedna a ta ista zastavka, nie? Ved v BA napriklad Racianske je Racianske a tie zastavky su od seba o kus dalej. (Sice nie su zdvojene, ale cert to vezmi.)
Ad cesko-slovenske spory: Musim s Tebou suhlasit. 😎
Tonda #12630: Myslim, ze 3 kV asi nie, lebo vlaky tu mame na 25 kV, 50Hz.
Ad rovnosaty: Tusim ktosi napisal, ze je to dost drahe. Sice to zlepsuje image a mozno aj zvysuje autoritu, ale stoji to vela penazi, ktore by mohli by radsej byt investovane uzitocnejsie (napriklad zaplatit pracujucich ludi miesto tych lemrakov; a ked slovaci pracovat nechcu (a mnohi nechcu), najmut si lacnu pracovnu silu zo zahranicia (UA a pod.)). Inak... myslim, ze SAD BA ma nejaku uniformu.
MarekG #12657: Nechcem nieco odsudzovat, ale to je nejake gumove oblozenie pod okolesnikom (ci ako sa to vola), ktore sposobuje strasne drncanie elektricky. Ma to este 7917+8 (myslim) a napriklad aj Prahe nejaka KT8.
DuPe #12680: Jasne, ze viem, ved takych nam tu beha... hlavne 283 po reko.
Duro: O uniformach sa tu nediskutuje preto, ze by neboli ine, dolezitejsie problemy, ale preto, ze o ostatnych temach sa uz diskutovalo, alebo presnejsie temy sa obcas opakuju.

Inak, ked sa debatovalo o tom, ako zlepsit MHD bez nejakych vyraznych nakladov (investovala by sa len ochota), spominal sa aj doplnkovy predaj listkov vo vozidle.
Narozdiel od MHD v Bratislave, sa vo Viedni či Brne dá ten lístok kúpiť aj vozidle! Aj to je služba zákazníkom. 😉
Duro: mas pravdu, listok vo Viedni nestoji vzdy len 1.5 EUR. Ked si ho kupis vo vozidle, stoji 2 EUR 😉

Mozes si to aj overit na http://www.wienerlinien.at/
O akých uniformách tu diskutujete? Najprv sa povozte MHD v Prahe, Brne a Viedni a potom tu diskutujte (a nepíšte mi, že lístok vo Viedni stojí 1.5 EUR čo je 63 Sk). Dik.
KLF:
To nebolo moc rozumne, ja som Igorka uz videl... Radsej za zamkni v kabinke... Vazne.
Rovnosaty - bolo potvrdene v diskusii co som ja hned na zaciatku napisal - je to teraz NEZMYSEL. Aj moje dovody boli zopakovane. Som rad ze sme sa dohodli.

Igorko - pocuj ty smatlavy buzik (vychadzam z mena), dojdi dakedy za mnou a dostanes vyhybkovym zelezom po xychte. Dostali uz aj 150cm trpaslici, aj 2 metrovy SBSkar z Ilavy odo mna po papuli, tak drz smrdalavu, cigansku klapacku.
Opakujem ti este raz - si *****, takze treba ti opakovat - NIKTO by ma neprinutil dat si uniformu ! Ani Vingalik nie. Nie je to v predpisoch, nemal by sancu. Btw. ked Vingalika nazyvas Ing. poprosim ta aby si tak nazyval aj Fecka - je minimalne na tej urovni vzdelania co Vingalik. Btw. ty mas ake vzdelanie ? Cigansky cimbal, ne ? 🙂 ***ko...
Hroch2, Vladimir:
Uz len koli reklamam nebude nater nikdy unifikovany 😞

(Mimochodom vies si predstavit cerveno-biele Ikarusy 280/3 :-))
hmm priklanam sa k nazoru mat vozy aspon ciste...

komunikacia dpb pozostava z letacikov: najdete nas slovom aj obrazom aj na internete na adresach www.dpb.sk a www.imhd.sk 🙂
Priklanam sa k myslienke, ze nater vozidiel jedneho dopravcu by mal byt jednotny.
reprezentacie dopravcu, heh 🙂
ja sa normalne vlozim do tej uniformnej debaty. niekto tu naznacil, ze uniforma je formou reprezentacie dopravu a firemneho imidzu. osobne si myslim, ze kym DPB nebude mat ASPON NEJAKY firemny imidz, je zbytocne sa bavit o uniformach... ked totiz robis firme imidz, najprv jej vymyslis strategiu firemnej komunikacie, do ktorej patri napriklad aj zakaznicky servis a jeho uroven. ako druhu vec tu strategiu zacnes presadzovat...

ako tretiu vec zacnes premyslat nad unifikaciou - ta totiz umoznuje jednoduchsiu identifikaciu mojich aktivit. uz som tu o tom kedysi davno pisal a divim sa tomu dodnes: preco ma DPB vozy vsetkych farieb a viacerych vzorov (dva lomene pasy v x variantach, nelomene pasy, modro-striebro-cerveny nater, cierno-bielo-cerveny nater...)? do prdele, ved aj blby SAD ma autobusy vsetky rovnake! vsetky primestske linky maju jednotny bielo-modry nater (mozno na par vynimiek ako je GRANUS do gajar 🙂 )! to je take tazke zhodnut sa na farebnej scheme a do tejto schemy fsetko zladit?

ak by sa podarili tieto tri veci, bude mozne povedat, ze DPB ma komunikacnu strategiu... ked bude mat jednotne vozy a - nech ma slak trafi - napriklad vizitky 🙂 , potom je vas sa zacat bavit o uniformizacii vodicov...

v globale som totiz za a viem si zivo predstavit vodicov v rovnosate typu tricko+nohavice+siltovka...

mimochodom, pisem rocnikovu pracu na temu "komunikacia podnikov hromadnej dopravy"... dam precitat, teste sa 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.