Reakcia na: 21Tr #126693:
Ale tak zase sa aj volačo kúpilo za tú dobu. Testoval sa košický Solaris -neskôr sa kúpili aj ked 3ej generácie. Tiež sa testoval Tedom a máme ich tu aj ked novšie. Dokonca tu zakotvil i Capacity aj ked len 1 a to je čisto náhoda, že to obchodné centrum vlastne kúpilo. Tak ktovie...
Ale určite, to si myslím aj ja, že konkrétne toto skúšanie je aj na oblafnutie verejnosti, v tom sa zhodneme jednoznačne.
Ale nech sa len skúša -tým viac sa šetria busy DPB.
A ono každé mesto je špecifické klímou,terénom, sietou ulíc, tak je dobré ked sa to odskúša priamo v danom meste.
Ale inak toto testovanie ak tak neukáže všetko, ako som písal -treba hlavne otestovať v snehu ako to zvládne Pražskú cestu a v Lete ked sú 35stupnové horúčavy. Konkr. pri MANe by som aj čerpal skúsenosti z Litvínova lebo tam také vozy majú príp Vieden.
21Tr
Linka 68 : Najväčší problém je neexistujúci BUS-pruh na Košickej a to, že tam kde by mohol byť si veselo parkujú autá až po križovatku s Mlynskými Nivami. Keby ešte existoval podjazd pre vozidlá smerujúce v smere Prievozská - Mlynské nivy tak by sa darilo ráno udržať vozidlá v rozostupoch 3-5min a poobede 5-7.
Na 95 je toto ten istý problém - na križovatkách pred Lúčankou, za Topoľčianskou, Technopol, Nám. hraničiarov a Farského. Jantárova cesta je úplne na figu postavená. Úzka, autá idúce z Jantárovej na Pajštúnsku smer TERNO zdržujú vozidlá smerujúce k Technopolu, potom úsek križovatka Rusovská cesta x Jantárova cesta - Nám. hraničiarov je tiež riadna brzda. Roky tam sú zácpy a nie je tam ani semafor, ani žiadne plánované úpravy terénu a následne križovatky niesú v pláne MČ pokiaľ viem. To aj Betliarska ulica kde je koniec Petržalky je priepustnejšia.