Reply on: Emo #126666:
Ako myslíš, že uniká zmysel testovania?
Nie je to tak ako som napísal + toto testovanie konkrétne i dôvod navyše.
Ale ako som písal testovať by sa malo hlavne v zime a v lete pretože vtedy sa ukáže ako ktorý bus vhodný.
Samozrejme aj iné náležitosti ako rýchlo sa obmenia cestujúci, nástup, výstup ale tu sa to skresľuje lebo do skúšobných busov sa ľudia tlačia aj ked nemusia - lebo každý "aha aký nový bus podme aspoň jednu zastávku".
21Tr
Linka 68 : Najväčší problém je neexistujúci BUS-pruh na Košickej a to, že tam kde by mohol byť si veselo parkujú autá až po križovatku s Mlynskými Nivami. Keby ešte existoval podjazd pre vozidlá smerujúce v smere Prievozská - Mlynské nivy tak by sa darilo ráno udržať vozidlá v rozostupoch 3-5min a poobede 5-7.
Na 95 je toto ten istý problém - na križovatkách pred Lúčankou, za Topoľčianskou, Technopol, Nám. hraničiarov a Farského. Jantárova cesta je úplne na figu postavená. Úzka, autá idúce z Jantárovej na Pajštúnsku smer TERNO zdržujú vozidlá smerujúce k Technopolu, potom úsek križovatka Rusovská cesta x Jantárova cesta - Nám. hraničiarov je tiež riadna brzda. Roky tam sú zácpy a nie je tam ani semafor, ani žiadne plánované úpravy terénu a následne križovatky niesú v pláne MČ pokiaľ viem. To aj Betliarska ulica kde je koniec Petržalky je priepustnejšia.