Reply on: 810zssk #126684:
Ak ten MAN kúpia tak zožeriem kefu aj so šnúrkou na zavesenie! Ja viem, že platí "prezumpcia neviny" ak to mám tak nazvať, že ty veríš v to, že v DPB nevymreli slušní ľudia, čo aj berú na vedomie výsledky tých skúšok. A ešte mi povedz prosím ťa, či je treba od roku 1998 zbierať výsledky testov tých všetkých autobusov? Takto môžeme pokračovať non-stop, lebo na trh sa dostane vždy niečo nové, len raz si treba povedať "dosť, nemôžeme len testovať, treba aj dačo kúpiť" avšak našu dopravu len testovania a zapožičané vozidlá nespasia! Navyše, tie vozidlá čo Bratislava len testuje, tak v iných mestách aj jazdia takže referencie na tie vozidlá určite sú a Bratislava nie je ničím extrémna, čo sa týka ulíc, teplôt. Jediné čo je extrém je obsaditeľnosť vozidla, ktorú DPB prekračuje, ba nastavuje na také hodnoty, ktoré nie je ani možné uskutočniť. Určite keď Citybusy, Citelisy, Solarisy, MAN, Mercedesy a Volvá jazdia po stovkách kusov po Európe, tak niečo bude na tom, že asi tie vozidlá nemajú také muchy aby ich nemohla mať aj Bratislava.
MiroBA
Ale tak zase sa aj volačo kúpilo za tú dobu. Testoval sa košický Solaris -neskôr sa kúpili aj ked 3ej generácie. Tiež sa testoval Tedom a máme ich tu aj ked novšie. Dokonca tu zakotvil i Capacity aj ked len 1 a to je čisto náhoda, že to obchodné centrum vlastne kúpilo. Tak ktovie...
Ale určite, to si myslím aj ja, že konkrétne toto skúšanie je aj na oblafnutie verejnosti, v tom sa zhodneme jednoznačne.
Ale nech sa len skúša -tým viac sa šetria busy DPB.
A ono každé mesto je špecifické klímou,terénom, sietou ulíc, tak je dobré ked sa to odskúša priamo v danom meste.
Ale inak toto testovanie ak tak neukáže všetko, ako som písal -treba hlavne otestovať v snehu ako to zvládne Pražskú cestu a v Lete ked sú 35stupnové horúčavy. Konkr. pri MANe by som aj čerpal skúsenosti z Litvínova lebo tam také vozy majú príp Vieden.