Reply on: MiroBA #126696:
Lebo na rekonštrukciu mosta komplet čo sa týka pilierov a ostatných prác treba špecializované firmy čo robia vodné stavby a tam zas môžu byť osobitné záujmy. Teda neviem nakoľko sú firmy špecializované ale všeobecne platí, že čím viac sa bude most rekonštruovať, čím viac požiadaviek tým lepšie pre uchádzačov v tendri. A predĺženie životnosti rieši situáciu len dočasne, čiže je možné, že za 10-20 rokov bude druhá súťaž o komplet nový most, čo sa mohol postaviť teraz namiesto vyhodených peňazí. Zhotoviteľ rekonštrukcie mosta nemusí most dostať do stavu, aby vydržal 20-30 rokov ale 10-15 a potom sa môže odvolať na to, že to nešlo lepšie spraviť. Tak to aj na Slovensku býva väčšinou.
MiroBA
Tak hej slubov tu bolo.
Čo sa týka starého mosta -piliere sú na tom dobre aj šírkovo. Vymeniť by sa mala mostovka. Ono ked sa vezme však polovica mosta je teraz vlastne nevyužitá. V pohode bude ked sa jedna časť, bývala vlaková využije na jeden smer a terašia cestná na opačný. Individuálnu dopravu by som tam už netrepal.
Ono tá konštrukcia je vlastne provizórium ktoré trvá vyše 60rokov. Ja osobne by som most obnovil po vzore mosta Márie Valérie Štúrovo - Ostrihom ten stihli obnoviť aj v krátkom čase a to tri polia úplne chýbali tak nechápem prečo v BA je z toho Veľký problém.