Reply on: MiroBA #126696:
Lebo na rekonštrukciu mosta komplet čo sa týka pilierov a ostatných prác treba špecializované firmy čo robia vodné stavby a tam zas môžu byť osobitné záujmy. Teda neviem nakoľko sú firmy špecializované ale všeobecne platí, že čím viac sa bude most rekonštruovať, čím viac požiadaviek tým lepšie pre uchádzačov v tendri. A predĺženie životnosti rieši situáciu len dočasne, čiže je možné, že za 10-20 rokov bude druhá súťaž o komplet nový most, čo sa mohol postaviť teraz namiesto vyhodených peňazí. Zhotoviteľ rekonštrukcie mosta nemusí most dostať do stavu, aby vydržal 20-30 rokov ale 10-15 a potom sa môže odvolať na to, že to nešlo lepšie spraviť. Tak to aj na Slovensku býva väčšinou.
MiroBA
Bodaj by uspeli, ale nepredpokladám že Londýn bude práve kupovať busy od neznámeho výrobcu zo Slovenska.
Ako Londýn je v tomto konzervatívny -sú na to zvyknutí za tie roky, len poschodák do bežnej premávky jmusí byť dosť nepraktický pri obmene cestujúcich podľa mňa, nehovoriac o bezbariérovosti. Už 3 schody sú problém pre vozíčkar nie to 15.
Inak niečo sa mi marí že som videl, že poschodáky vyrába tušim aj Mercedes ale to som si ozaj nie istý.