Reply on: 810zssk #126676:
No pre mňa je racionálny dôvod to, že to vyzerá nevkusne a na autobus dosť blbo. Low-entry busy vyrábajú aj iné továrne a bez hrbu, takže neviem prečo to nejde teraz. A zlatý klinec sú tie schody do vyvýšenej časti, ktoré teda fatk dobre "pečú", to som v živote nevidel v žiadnom autobuse taký stupeň víťazov ako más SOR v tom BN.Osobne schvaľujem MIDI busy tam kde to nevadí ale nie na 30,37,56 a 65, čo sú linky ktoré v prípade prvých dvoch obsluhujú časti kde to robí akurát zlobu, najmä čo sa týka linky 37. Čo sa týka posledných dvoch tak to sú linky čo nepremávajú viac ako 3x do hodiny. MIDI busov by nám stačilo do 40ks keď nepočítam linky kde sú 9.5 nasadzované aj napriek tomu, že sa na to ľudia sťažovali a kde sú nevhodné.
MiroBA
Každý výrobca musí nejak začať a postupne vychytávať muchy. Držím palce aby sa výroba autobusov rozbehla i na Slovensku. Tak ako sólo i Kĺbových.
Len je mi ten typ Sírius trocha čudný smer. Že by si chceli urobiť trhy v Londýne? Aj tam majú poschodáky zo zotrvačnosti.
Ale oni to skorej myslia asi ako bus turistický - vyhliadkový, čiže nie do bežnej linkovej premávky.
Je to podľa mňa strata času a radšej by som pracoval na vývoji kĺbového vozidla na ich mieste.
Veď poschodové vozidlá sú vlastne predchodcami kĺbových, keď tie ešte neboli vyvinuté.
Skratka zbytočnosť, kto bude chcieť doubledecker na príležitostné jazdy tak si zakúpi nadbytočný z Londýna napr.
Už aj Londýn jednu dobu chcel od prevádzky takýchto busov upustiť.