Mercedes vyrába v základnej výbave kĺobé autobusy, ktoré majú len tri dvere a sólo, ktoré majú len 2 dvere takže to asi CapaCity bude až na to, že náš je takmer v najvyššej výbave.
testovanie by malo sluzit aj na to, aby DPB vedel co chce. Ake parametre, vybavu, ... maju mat vozy co nakupuje. Lebo o znacke rozhodne verejna sutaz, ale dodavatel doda len to co si zakaznik objedna.
Naozaj by si nemusel toľko kecať o veciach, o ktorých nemáš ani ponatia. Británia nie je iba Londýn a Briti nemajú dvojpodlažáky zo zotrvačnosti, majú ich preto, že vďaka šírke ulíc sú vo väčšine britských miest kĺby nepoužiteľné. Na väčšine kapacitných liniek v takom Bristole alebo v Plymouthe by si sa s kĺbom jednoducho nevytočil. Aj v Londýne boli Citará kupované iba na konkrétne linky, nikdy nimi neplánovali doubledeckery úplne nahradiť. Oni z našich kĺbov majú asi takú srandu ako my z ich doubledeckerov - britskí prevádzkovatelia sa sťažujú na náročnú a drahú údržbu (kvôli kĺbu) a vysokú spotrebu. A čo sa tej bezbariérovosti: dvojdpodlažák znamená že to má vrchné a spodné podlažie, a to spodné je bezbariérové - minimálne vo väčších mestách už nenájdeš dvojpodlažák, ktorý by nebol nízkopodlažný.
A s výmenou cestujúcich tam tiež nie sú problémy, dokonca ani tam kde má autobus iba jedny dvere. Jednak tam pomer užívateľov VHD a IAD je trošku iný než u nás a jednak bežní Briti čakajú na zastávke disciplinovane v rade (!) kým ľudia nevystúpia, namiesto aby sa ako u nás dovnútra rvali ako divá zver...
Zo zastavky Hozdovo namestie (v normalnej polohe) pojdes na linku 83, ktora ta odvezie cez cele mesto, ale prva zastavka na normalnej trase je zastavka Halova. Ine linky, podla toho, co viem, tak tam nestoja... ?
Dobry den. Potrebujem sa dnes cca okolo pol druhej dostat do Petrzalky. Za normalnych okolnosti vystupujem na zastavke Rusovská cesta (linky 93 a 94) alebo Hálová (linky 83, 84, 88, 92, 99). Neviete mi poradit jak sa tam mam dnes dostat ?
Osobne by som zaviedol forum kde by bolo pre pristup potrebne
- absolvovat psychotest a IQ test s urcitou hranicou, ktoru treba prekrocit
- zodpovedat spravne 12 otazok z oblasti dopravy (aj narocnejsich)
Bez toho by ho bolo mozne len citat... lebo diskusia nadavacov a paranoikov MiroBA a Dunco je hotova pohroma...
TY SI TLK. Skus pochopit otazku. Stale si mi neodpovedal preco ta s*re, ze tu mame na dva tyzdne zadarmo klbovy NP autobus, ked jeho prevadzka nestoji DPB o nic viac ako ostatne busy.
Tu nejde o neznameho vyrobcu zo Slovenska, ale o to ze ta firma je otrasna rovnako ako ten bus.
A DD nie su neprakticke - ak si si nevsimol ma to aj spodnu cast Vacsinou je to tak ze dole sedia ludia co idu na kratsie vzdialenosti, hore ti co dalej. Su kultivovany (co sa inak o Britoch velmi povedat neda)
Lebo na rekonštrukciu mosta komplet čo sa týka pilierov a ostatných prác treba špecializované firmy čo robia vodné stavby a tam zas môžu byť osobitné záujmy. Teda neviem nakoľko sú firmy špecializované ale všeobecne platí, že čím viac sa bude most rekonštruovať, čím viac požiadaviek tým lepšie pre uchádzačov v tendri. A predĺženie životnosti rieši situáciu len dočasne, čiže je možné, že za 10-20 rokov bude druhá súťaž o komplet nový most, čo sa mohol postaviť teraz namiesto vyhodených peňazí. Zhotoviteľ rekonštrukcie mosta nemusí most dostať do stavu, aby vydržal 20-30 rokov ale 10-15 a potom sa môže odvolať na to, že to nešlo lepšie spraviť. Tak to aj na Slovensku býva väčšinou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk