#12624 mickey
no nie je nič jednoduhšie ako aby Ďurkovský zaviedol jedno koncepčné riešenie, aby sa konečne materiály spracovávali elektronicky, uchovávali sa na sieti, večer zálohovali na pásku a netlačilo sa všetko na tony papiera. Lebo to funguje tak, že po dokončení práce všetci všetko tlačia a prenášajú do vedlajších kancelárii. Tam niekto doplní odstavec a zas vytlačí 40 strán a pošle ďalej. To sa môžu vrátíť k písacím strojom.
Pokiaľ sa toto nezmení začnem sa zaujímať ako dodávateľ papiera pre magistrát, jedna Avia týždenne by to určite bola
no nie je nič jednoduhšie ako aby Ďurkovský zaviedol jedno koncepčné riešenie, aby sa konečne materiály spracovávali elektronicky, uchovávali sa na sieti, večer zálohovali na pásku a netlačilo sa všetko na tony papiera. Lebo to funguje tak, že po dokončení práce všetci všetko tlačia a prenášajú do vedlajších kancelárii. Tam niekto doplní odstavec a zas vytlačí 40 strán a pošle ďalej. To sa môžu vrátíť k písacím strojom.
Pokiaľ sa toto nezmení začnem sa zaujímať ako dodávateľ papiera pre magistrát, jedna Avia týždenne by to určite bola



Neoplan
Alebo iny priklad. V spominanej 1321 na Mokrohajskej pricvikol babke nohu, pri Aralke ludia zvonili a kricali, ale vodic ignoroval a nezastavil (co by sa stalo, keby odstavil bus na 5sec. na krajnicu pri vyjazde z Aralky a otv. a zatv. dvere???). Zastavil az za krizovatkou Lamac (nehovorim, ze mal zastavit na dialnici, ale pred) , az potom, co jeden v predu zabuchal na sklo a prikazal mu zastavit!!! tomu sa hovori zakomlexovanost. Neviem co si tym vosic 1321ky riesi, kazdopadne je to blbec a nerad sa vozim, jeho busom, lebo vzdy meska a rano nas dobieha dalsia 21ka!!! tak