Vladimir #12516: Ad 1: Dobre si ma opravil, vracala sa naozaj cez nabrezie a zda sa mi, ze cez tunel chodila len niekedy (i ked vzdy ked som siel z vlaku na intrak, sla cez tunel).
Ad vsetko vsade: Ja osobne si myslim, ze taky system je na nic. Omnoho lepsie by bolo mat hoci aj 3 prestupy, ale v prvom rade s vynikajucou nadvaznostou - a to mi v BA chyba. Netvrdim, ze Praha je na tom lepsie, ale za poslednych ca 18 mesiacov som tam bol dokopy cca 8 dni, jazdil o kus castejsie ako v BA a prepoj mi usiel pred nosom raz - v BA sa mi to stava denne. Navyse si aj tak radsej prestupim na metro, nez by som mal cestovat busom krizom cez celu Prahu.
J #12513: Ad Tvoja sestra: Hm, myslim, ze trosku zvelicujes - technicky stav vozidla vo vacsej ci mensej miere zaujima kazdeho. Alebo je jej fakt jedno, ze pocas jazdy sa vozu utrhne vlek, ze dvere sa otvaraju len na jednom kridle a aj to je jednorazova operacia (vypadne a uz sa samozrejme nezavrie), ze cez strechu na nu kvapka dazd zmiesany s hrdzou etc.? (Trosku nadsazky nezaskodi, ze ano.:-D) A pritom rovnake vozy ako nase serble jazdia napriklad aj v tej "hnusnej" Prahe a (mimo toho, ze v nich musim chodit zhrbeny ako Quasimodo, lebo strop je vo vyske nosa, ale to je aj u nas) su to slusne busy.
Uf, ale som si vylial dusu :)))
Ad vsetko vsade: Ja osobne si myslim, ze taky system je na nic. Omnoho lepsie by bolo mat hoci aj 3 prestupy, ale v prvom rade s vynikajucou nadvaznostou - a to mi v BA chyba. Netvrdim, ze Praha je na tom lepsie, ale za poslednych ca 18 mesiacov som tam bol dokopy cca 8 dni, jazdil o kus castejsie ako v BA a prepoj mi usiel pred nosom raz - v BA sa mi to stava denne. Navyse si aj tak radsej prestupim na metro, nez by som mal cestovat busom krizom cez celu Prahu.

J #12513: Ad Tvoja sestra: Hm, myslim, ze trosku zvelicujes - technicky stav vozidla vo vacsej ci mensej miere zaujima kazdeho. Alebo je jej fakt jedno, ze pocas jazdy sa vozu utrhne vlek, ze dvere sa otvaraju len na jednom kridle a aj to je jednorazova operacia (vypadne a uz sa samozrejme nezavrie), ze cez strechu na nu kvapka dazd zmiesany s hrdzou etc.? (Trosku nadsazky nezaskodi, ze ano.:-D) A pritom rovnake vozy ako nase serble jazdia napriklad aj v tej "hnusnej" Prahe a (mimo toho, ze v nich musim chodit zhrbeny ako Quasimodo, lebo strop je vo vyske nosa, ale to je aj u nas) su to slusne busy.
Uf, ale som si vylial dusu :)))
Zateka tam, jeden koniec usti do nejakeho domu, druhy na zidovsky cintorin (a elektricky musia jazdit cez obluky polomeru 10 cm), proste humus.
Vladimir
Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...