#12378: Ano, ja viem, ze tie 'U' vozy su elektricky, len maju dvihnutu podlahu a chodia pod zem + su tam take tie nastupistia zdvihnute. A to sa da spravit aj v Bratislave, inac napr. v heidelbergu chodia stare elektricky, ktorym sa vysunu schodiky von, aby ste mohli lahsie zostupit.
Inak presne taketo nastupistia aj s vyjazdom pre vozickarov su v San Franciscu na starych elektrickovych tratiach. CHodia tam rozhrkotane elektricky, zastavky tak raz za 1 km, hrkocu strasne a idu tak maximalne 30 km/h.
Inak presne taketo nastupistia aj s vyjazdom pre vozickarov su v San Franciscu na starych elektrickovych tratiach. CHodia tam rozhrkotane elektricky, zastavky tak raz za 1 km, hrkocu strasne a idu tak maximalne 30 km/h.
Vladimir
Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...