riko, martiner: #12575, #12576 S tymi tunelmi je to asi tak, ze tunel Sitina na D2 je dialnicny, teda zabezpecovany statom, tunel Krasnany - Lamac by asi patril mestu. Takze aj ich financovanie je odlisne.
0-ty okruh je velmi daleky vyhlad, do urcitej miery mozno povedat, ze bohuzial. Lebo sucasne riesenie - presmerovanie tranzitnej dopravy takmer cez centrum, najma este nepostaveny usek D1 Viedenska - Pristavny most - je podla mna napad na "milu kedves".
Uplne najrozumnejsie by ale bolo zabezpecit 100% elektrifikaciu zeleznic, ich modernizaciu a preferovanie v dialkovej nakladnej doprave.
Inak, vsimli ste si, ze ked idete 86 alebo 90 od ZST Petrzalka k Ternu tak z nadjazdu vidno objekt Agemu (alebo uz tesne susedny) - velkoobchod s PC pre neznalych - je vsak jedno co to je. Co je zaujimave, objekt je rekonstruovany a ma aj jednu branu, tiez rekonstruovanu, do ktorej vchadza zeleznicna vlecka! Takze zeleznice sa niekde aj "chytaju"
0-ty okruh je velmi daleky vyhlad, do urcitej miery mozno povedat, ze bohuzial. Lebo sucasne riesenie - presmerovanie tranzitnej dopravy takmer cez centrum, najma este nepostaveny usek D1 Viedenska - Pristavny most - je podla mna napad na "milu kedves".
Uplne najrozumnejsie by ale bolo zabezpecit 100% elektrifikaciu zeleznic, ich modernizaciu a preferovanie v dialkovej nakladnej doprave.
Inak, vsimli ste si, ze ked idete 86 alebo 90 od ZST Petrzalka k Ternu tak z nadjazdu vidno objekt Agemu (alebo uz tesne susedny) - velkoobchod s PC pre neznalych - je vsak jedno co to je. Co je zaujimave, objekt je rekonstruovany a ma aj jednu branu, tiez rekonstruovanu, do ktorej vchadza zeleznicna vlecka! Takze zeleznice sa niekde aj "chytaju"
pohodka.
J
dusoft: tu nejde o žiadny nacionalizmus. Mne je jedno kdo vlastní kapitál, tu ide oto koho zamestnávajú, či čehúňov poliakov, maďarov, nemcov. Veď kúpim od tých čo dávajú prácu slovákom. Veďto je ako keby Brno, či Praha kupovali Slovbus či Novoplan.