riko, martiner: #12575, #12576 S tymi tunelmi je to asi tak, ze tunel Sitina na D2 je dialnicny, teda zabezpecovany statom, tunel Krasnany - Lamac by asi patril mestu. Takze aj ich financovanie je odlisne.
0-ty okruh je velmi daleky vyhlad, do urcitej miery mozno povedat, ze bohuzial. Lebo sucasne riesenie - presmerovanie tranzitnej dopravy takmer cez centrum, najma este nepostaveny usek D1 Viedenska - Pristavny most - je podla mna napad na "milu kedves".
Uplne najrozumnejsie by ale bolo zabezpecit 100% elektrifikaciu zeleznic, ich modernizaciu a preferovanie v dialkovej nakladnej doprave.
Inak, vsimli ste si, ze ked idete 86 alebo 90 od ZST Petrzalka k Ternu tak z nadjazdu vidno objekt Agemu (alebo uz tesne susedny) - velkoobchod s PC pre neznalych - je vsak jedno co to je. Co je zaujimave, objekt je rekonstruovany a ma aj jednu branu, tiez rekonstruovanu, do ktorej vchadza zeleznicna vlecka! Takze zeleznice sa niekde aj "chytaju"
0-ty okruh je velmi daleky vyhlad, do urcitej miery mozno povedat, ze bohuzial. Lebo sucasne riesenie - presmerovanie tranzitnej dopravy takmer cez centrum, najma este nepostaveny usek D1 Viedenska - Pristavny most - je podla mna napad na "milu kedves".
Uplne najrozumnejsie by ale bolo zabezpecit 100% elektrifikaciu zeleznic, ich modernizaciu a preferovanie v dialkovej nakladnej doprave.
Inak, vsimli ste si, ze ked idete 86 alebo 90 od ZST Petrzalka k Ternu tak z nadjazdu vidno objekt Agemu (alebo uz tesne susedny) - velkoobchod s PC pre neznalych - je vsak jedno co to je. Co je zaujimave, objekt je rekonstruovany a ma aj jednu branu, tiez rekonstruovanu, do ktorej vchadza zeleznicna vlecka! Takze zeleznice sa niekde aj "chytaju"

riko
Dík