#12481> Číslo 13 používajú na transparentoch záložné vozidlá typu K2S (trolejbusy zasa 331).
#12491> Ak si videl výhybky, z ktorých sa parilo, možno, že to boli práve ite, ktoré pred chvíľou rozmrazili.
#12501> Zametacie autá na sneh môžeš vidieť na ktoromkoľvek letisku
#12509, #12516, #12517> So zrušením linky 13 bola linka 1 presmerovaná cez nám.SNP a Jesenského, resp. Štúrovu. Asi dva roky však chodila v smere do Dúbravky cez Tunel, pretože DP trvalo dva roky, kým dokázal opraviť pokazenú výhybku na Obchodnej:-(:-(
#12491> Ak si videl výhybky, z ktorých sa parilo, možno, že to boli práve ite, ktoré pred chvíľou rozmrazili.
#12501> Zametacie autá na sneh môžeš vidieť na ktoromkoľvek letisku

#12509, #12516, #12517> So zrušením linky 13 bola linka 1 presmerovaná cez nám.SNP a Jesenského, resp. Štúrovu. Asi dva roky však chodila v smere do Dúbravky cez Tunel, pretože DP trvalo dva roky, kým dokázal opraviť pokazenú výhybku na Obchodnej:-(:-(
Martin Fundárek
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/13/bratislava/68/article.88927.html
Za pozornosť stojí hlavne predposledný odstavec. Budovať obchvat cez chránenú krajinnú oblasť formou estakády, to je nápad hodný desiatich rokov kriminálu.
Mimochodom, zaujíma pána Romana aj niečo iné, ako divadlá a lanovka na Hrad? Básni o doprave v regióne, ale keď sa objavili správy, že železnice chcú zrušiť obe zohorské lokálky, ani nepípol. Je to len druhý Moravčík.