Inak, brani nieco preradeniu Ikarusov 412 do petrzalky ? Su NP, na naftu, 1030 jazdi z Mokrohajskej do Petrzalky... + by sa z toho dalo vypravit aspon 1 garantovane NP poradie na L99. 1 kolona ma uz dost NP vozidiel a vacsinu 415 uz i tak dala 4. prevadzke... teraz po dodani Tedomov v podstate nic nebrani tomu, aby zvysok solo IK 415 preradili do Petrzalky, spolu so 412kami - prvej by este stale ostali solo plynaky... takze si nemyslim, ze by hrozilo, ze nebudu mat dost solo vozov.
predsa len by to malo lepšie využitie. (Ak to navrhne DPB luky133 tak to prejde lebo je s DD:D)
21Tr
1) V Petržalke nebýva žiadny ignorant z DPB
2) Namiesto kĺbových autobusov sa pokupovalo vyše 50 midibusov, 22 Solarisov, 6 minibusov a 6 trolejbusov s pomocným pohonom, ktoré aj tak nezachránili interval na linkách 203,207 a ani nepomohli udržať kĺbové trolejbusy na linke 212...
Ešte nejaké blbé argumenty? Pozri sa na zvyšok mesta v čom sa vozí a aké lístky cvaká a čo Dlhé diely (133 si podľa CP za 15min pod Novým mostom!)