Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 21Tr #125576:
Poviem to tak. Linka 32 v rozumnych intervaloch vypravovana NP vozidlami ma absolutny zmysel, pretoze prechadza popri Kramaroch (vyuzivane min. DNV, Lamacom, KV, DD, Dubravkou a aj inymi mestskymi castami) a je to jedina NP linka, co cez kramare chodi. Niesom za plnu NP prevadzku na tej linke, to je momentalne zbytocny luxus. ale min. 50% NP spojov je rozumne riesenie. Rovnako by mala byt riesena linka c. 99. To, ze su 25Tr NP a nejazdia tam 15Tr, to je zase len pochopitelne. 25Tr maju pomocny agregat a keby tam mali kazdy den trepat vacsie mnozstvo 15Tr, to by sa priprava na linku c. 33 rano riadne skomplikovala. Co mi vadi su NP vozidla na linke 133 - pretoze ich vyprava tam nie je opodstatnena. Ako spickova linka je to urcene prevazne pre dospelych a deti, aby sa dostali do prace a skoly a spat a tam je NP bus zbytocny. 133 kludne mohli robit Tam Busy. Vseobecne NP vozidla je potrebne nasadzovat hlavne tam, kde je zvyseny pohyb cestujucich so znizenou pohyblivostou. To znamena linky, ktore chodia do zdravotnych stredisk primarne, dalej tiez mozno spoje, ktore vedu okolo vacsich obchodov, kde si chodia dochodcovia nakupit. Osobne by som preferoval napr. riesenie, ked uz trebars linka 133 bude NP, aby v case ked nejazdi, vozidla prechadzali na "dochodcovsky vyhladavane spoje". Mozno by to spolu s "dochodcovskym specialom", ak ta elektricenka este existuje, mohlo byt lakadlom pre nich, aby cestovali v sedle. Ako sa totiz kedysi vyjadril Ing. K., problemom prepravy v Bratislave je aj narazova doprava, kedy su v spicke potrebne velke mnozstva vozidiel a v mimo nich zase poziadavky na prepravu dost prudko klesaju.

K tvojmu stazovaniu - ak by ti na linku 68, 93 ci 95 prisiel kratky Tedom, nadaval by si urcite tiez, lebo by bol rovnako narvany k prasknutiu ako ta Karosa. Za sucasnych okolnosti ma Petrzalka NP linku 88, 96 a ciastocne 87. Samozrejme som plne za to, aby sa spravili NP spoje na L99 z toho co uz podnik ma, navrhujem osobne min. vozy IK412 hodit do Petrzalky, a trebars z tej 133 tam hodit prejazdy v sedle, alebo rovno vozy z L133 nech su vypravovane na L99. Ale NP klbaky zatial nie su a ani v blizkej dobe nebudu, takze linky 68, 93 ci 95 by som nechal tak. Mozno preferovane na ne vypravoval len IK 435, ktore predsalen maju podlahu nizsie ako Karosa B741 ci Tam Bus.
Inak, brani nieco preradeniu Ikarusov 412 do petrzalky ? Su NP, na naftu, 1030 jazdi z Mokrohajskej do Petrzalky... + by sa z toho dalo vypravit aspon 1 garantovane NP poradie na L99. 1 kolona ma uz dost NP vozidiel a vacsinu 415 uz i tak dala 4. prevadzke... teraz po dodani Tedomov v podstate nic nebrani tomu, aby zvysok solo IK 415 preradili do Petrzalky, spolu so 412kami - prvej by este stale ostali solo plynaky... takze si nemyslim, ze by hrozilo, ze nebudu mat dost solo vozov.
Reakcia na: Majo #125590:
Čo si čakal? ? Ja som skôr čakal, že sa jej opýta či nemá vydať ale toto som nečakal ? ? ? veru dobré ? Ale určite keby si sa opýtal, dačo tak ti ochotne odpovie ?
Reakcia na: Ike #125589:
Keby existovali ešte aj busy-pruhy a niekto by ich rešpektoval inak ako parkovisko... Keby mal autobus voľnú cestu a električka rovnako tak autobus je všade skôr. Jednak autobusy nemajú nikde tak husto zastávky ako električky s výnimkou niektorých miest v Petržalke (V.Petržalka - Bzovícka - Ľubovnianska). Na takúto električku so zastávkami každých 200-300metrov, so starými šunkami a oživenými zombíkmi v podobe Kačiek, ktoré aj dvaja nemenovaní experti na dopravu oplakali, že niesú nízkopodlažné a najmä tými sprostými intervalmi a kopou liniek môžem celú električku z vysoka vieš čo... ?
Reakcia na: doktor54321 #125588:
Trtko! Petržalka je odkázaná na autobusy a nie ako Diely, že majú 3-6 zastávok od baráku 6 električkových liniek s prestupom z 32,33 a 133! To má Petržalka kde??? Nikde! Viem čo mi zadreš :"Na Šafku si prestúp z 95!" Tak ti poviem ty moja "95" že zatiaľ čo vy máte na tej vašej rozmaznanej radiále so zastávkami každých 200m preklady na 5min mezi 1-5-12 a tiež máte preklad mezi 4-9-17 cez školské prázdniny, kedy je to na Šafku absolútny bordel a poviem ti, že ja pri ceste na STU beriem 4-11-13-14. Ale keď električky idú v týchto minútach 17-22-15-14 a pri neexistujúcej preferencii, meškaniach atď, tak je to úplne na prd, naposledy čo som šiel cez jarné prázdniny tak za celých 12minút neprišlo nič okrem linky 12. A hentam na DD sa mrhá autobusmi, ktoré premávajú súbežne s električkou. Keď môže byť 133 tak prosím predĺžiť od Šafka cez Nám. SNP k Hlavnej stanici. Ale to asi nepôjde lebo :
1) V Petržalke nebýva žiadny ignorant z DPB
2) Namiesto kĺbových autobusov sa pokupovalo vyše 50 midibusov, 22 Solarisov, 6 minibusov a 6 trolejbusov s pomocným pohonom, ktoré aj tak nezachránili interval na linkách 203,207 a ani nepomohli udržať kĺbové trolejbusy na linke 212...

Ešte nejaké blbé argumenty? Pozri sa na zvyšok mesta v čom sa vozí a aké lístky cvaká a čo Dlhé diely (133 si podľa CP za 15min pod Novým mostom!)
Dávam do pozornosti veľmi zaujímavé stránky http://varjupaik.jjts.ee/ . Sú pravdepodobne nejakého dobrovoľného združenia a v zbierke majú zaujímavé historické kúsky nielen autobusov. Bohužiaľ som si všimol, že exponáty viac zbierajú ako opravujú.
Reakcia na: Ámos #125552:
Mňa by neobťažovalo, keby si našli normálnu prácu a slušným ľuďom by dali pokoj. A ak toho nie sú schopní, nech sa vrátia tam odkiaľ prišli.

Re #125546 irizar: Keď už si začal s tým žobraním vo vlakoch - myslím, že všetci poznáte tých žobrajúcich (akože) hluchonemých. Osoba príde do kupé, hodí Ti tam nejakú kľúčenku s priloženým papierikom, že je hluchonemá a ak jej prispeješ 50/100 Sk, môžeš si tú kľúčenku nechať. Minule prišla do kupé, v ktorom som bol len ja a kamrát, celkom pohľadná mladá baba a použila presne túto metódu. Po chvíli sa vrátila pre kľúčenku späť a nás teda napadlo trošku si ju "preklepnúť". Ako sa pre kľúčenku zohýňala, kamarát ju plesol po zadku. Aké bolo naše prekvapenie, keď naňho zahučala "hej, čo robíš Ty debil?" Po našej reakcii, že ako to, že rozpráva, keď je hluchonemá, len očervenela, zamrmlala pár vulgarizmov a urýchlene odišla preč...
Reakcia na: doktor54321 #125588:
hocijaká linka, ktorá by šla pozdĺž elekričky a stála na každej tretej zastávke by bola využívaná... toto je spiknutie BZ voči ostatným Mč
Reakcia na: 21Tr #125576:
A ja môžem hodiť tyčku na Petržalku! Linka 133 je rovnako veľa využívaná ako iné linky (denne ňou cestujem). Moderné NP sú aj na iných linkách, ak 32, 33 ,133, neviem, čo všetci máte proti DD, toto je do p..e nejaké spiknutie?!
Reakcia na: 21Tr #125584:
Plán je cez Vlársku.
Reakcia na: luky133 #125585:
Tu je celkom fajn pokec k trolejbusu DD - Slávičie údolie + električková preferencia + kĺbové autobusy. Obsiahly článok.

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1898
Reakcia na: M3go #125583:
No neviem či ja budem ten pravý keď som od nich už aj žiadal zákonné informácie kvôli čomu museli preskúmať či je to vrámci tohto zákonna. ? A v najbližšej dobe idem písať mail na to či sa bude riešiť ten stav/y zástavok na DD, ktoré som nahlásil lebo mi z magistrátu odpovedali, že DPB je povinný odpísať. Ale nevylučujem, že to môžem navrhnúť a využívalo by to ešte viac ľudí. Ale zase bude to mať aj materiálne dosahy nakoľko sa znova budú musieť vyrábať cedulky na zástavkach DD kde sa bude musieť prepisovať Nová budova SND na nový cieľ.
Re #125584 21Tr: No tu neviem ako sa plánuje prepojiť. Viem len trať Staré Grunty nakoľko je navrhovaný od začiatku výstavby DD kedy tadiaľ mala viesť tr. trať. A aj v terajšej dobe sa plánuje po vybudovaní mimoúrovňovej križovatky na Molecovej ulici.
Reakcia na: luky133 #125580:
Keď už je reč o trolejbusových tratiach, tak Koliba sa má s Kramármi prepojiť cez Bárdošovu? Na mape je Vlárska obstavaná takže inou cestou mi to ani nevychádza. Keby sa to podarilo tak by nemusela linka 44 premávať až po "Na Revíne" ale stačilo by len na "L. Dérera" a "Júnovú" keby šla a možno by mohla chodiť každých 30min na Jaskový rad, keby šetrila potom čas na tej zachádzke ?
Ja navrhujem nech s DD ide l 133 až na nivy 🙂 predsa len by to malo lepšie využitie. (Ak to navrhne DPB luky133 tak to prejde lebo je s DD:D)
Reakcia na: luky133 #125580:
Teda máš na mysli, že k 32,32 a 133 sa ešte dačo pridá? To by bol riadny blázinec...
Reakcia na: luky133 #125580:
Hlavne by ma zaujímalo, že ako sa to dotkne liniek 31 a 39 či začnú ľudia a študenti najmä využívať aj novú linku (pravdepodobne 32). Inak oplatilo by sa trolejovať nábrežie pre trolejbusové linky, keby sa viedli trolejbusové linky 30,31 a 39?
Reakcia na: 21Tr #125579:
No keď bude cez Staré Grunty tak je možné, že sa pridá aj nová linka. ?
Reakcia na: luky133 #125578:
Inak keď je reč o DD, tak ma zaujíma to prepojenie DD - Slávičie údolie trolejbusom a ako by sa potom správali cestujúci na Slávičom, či by začali využívať hojnejšie aj linku s trasou DD - Molecov - Cmiter SÚ - Kramáre - Hl.st a teda by odpadla záťaž z liniek 31 a 39.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.