Reakcia na: 21Tr #125576:
Poviem to tak. Linka 32 v rozumnych intervaloch vypravovana NP vozidlami ma absolutny zmysel, pretoze prechadza popri Kramaroch (vyuzivane min. DNV, Lamacom, KV, DD, Dubravkou a aj inymi mestskymi castami) a je to jedina NP linka, co cez kramare chodi. Niesom za plnu NP prevadzku na tej linke, to je momentalne zbytocny luxus. ale min. 50% NP spojov je rozumne riesenie. Rovnako by mala byt riesena linka c. 99. To, ze su 25Tr NP a nejazdia tam 15Tr, to je zase len pochopitelne. 25Tr maju pomocny agregat a keby tam mali kazdy den trepat vacsie mnozstvo 15Tr, to by sa priprava na linku c. 33 rano riadne skomplikovala. Co mi vadi su NP vozidla na linke 133 - pretoze ich vyprava tam nie je opodstatnena. Ako spickova linka je to urcene prevazne pre dospelych a deti, aby sa dostali do prace a skoly a spat a tam je NP bus zbytocny. 133 kludne mohli robit Tam Busy. Vseobecne NP vozidla je potrebne nasadzovat hlavne tam, kde je zvyseny pohyb cestujucich so znizenou pohyblivostou. To znamena linky, ktore chodia do zdravotnych stredisk primarne, dalej tiez mozno spoje, ktore vedu okolo vacsich obchodov, kde si chodia dochodcovia nakupit. Osobne by som preferoval napr. riesenie, ked uz trebars linka 133 bude NP, aby v case ked nejazdi, vozidla prechadzali na "dochodcovsky vyhladavane spoje". Mozno by to spolu s "dochodcovskym specialom", ak ta elektricenka este existuje, mohlo byt lakadlom pre nich, aby cestovali v sedle. Ako sa totiz kedysi vyjadril Ing. K., problemom prepravy v Bratislave je aj narazova doprava, kedy su v spicke potrebne velke mnozstva vozidiel a v mimo nich zase poziadavky na prepravu dost prudko klesaju.K tvojmu stazovaniu - ak by ti na linku 68, 93 ci 95 prisiel kratky Tedom, nadaval by si urcite tiez, lebo by bol rovnako narvany k prasknutiu ako ta Karosa. Za sucasnych okolnosti ma Petrzalka NP linku 88, 96 a ciastocne 87. Samozrejme som plne za to, aby sa spravili NP spoje na L99 z toho co uz podnik ma, navrhujem osobne min. vozy IK412 hodit do Petrzalky, a trebars z tej 133 tam hodit prejazdy v sedle, alebo rovno vozy z L133 nech su vypravovane na L99. Ale NP klbaky zatial nie su a ani v blizkej dobe nebudu, takze linky 68, 93 ci 95 by som nechal tak. Mozno preferovane na ne vypravoval len IK 435, ktore predsalen maju podlahu nizsie ako Karosa B741 ci Tam Bus.
AAA