Igorko #12263: S tym Zizkovom to nie je ako s Vltavskou (ci ako sa ta zastavka vola)? Totiz ze je to krizovatka trati a eliny stoja pred aj za nou?
xXx #12267: Niektori su za, niektori proti. Ale nechapem, ako im to moze narusat statiku, ved ta ulica je dost velka?? Ze by zasa nejaka kvalitna praca, tentokrat "statikov"?
frenky #12294: Mas na to predpis... ak by sa niekoho napadlo stazovat, este ti strhnu premie.
Inak ja sa vzdy, ked vidim bus, ktory nie je pre mna a stojim na znamenie, aspon otocim chrbtom alebo kusok poodidem zo zastavky, aby sa nemusel zdrzovat brzdenim a lustenim, co mu tym mavanim xcem povedat. 
Este som dostal jeden zlepsovak: Zastavka na znamenie, pokial na nej stoji iny autobus (trolik, tramvaj), sa meni na stalu. Lebo v case, ked som este robil na FTVS, mi tak parkrat zdhrla 504, ked som omylom zastavil 503, ktorej som nevidel na cislo...
Si #12316: Ale podla mna je to netrivialne
Vladimir #12324: A nesmykaju sa? Napriklad za mokra? Lebo to som uz v Prahe videl. I ked sa nakoniec rozbehol, ale uz len tak-tak. (Voz nejaka T3.)
Igorko #12334: Aj na Slovensku? (Musim sa priznat, ze nesledujem novely toho zakona, takze neviem...)
Turbo #12369: Mozno mal na mysli nezrekonstruovane 45xx, tie na 92ke jazdili (neviem, ci este jazdia), boli to stare sunky a prefukovalo v nich (aspon sa mi tak zda).
KLF #12401: Platy prepocitas asi tak, ze 1 EUR == 12 SKK... (Pre NL, ine krajiny to mozno maju inak.) Takze mi to pride nie az take lacne.
xXx #12267: Niektori su za, niektori proti. Ale nechapem, ako im to moze narusat statiku, ved ta ulica je dost velka?? Ze by zasa nejaka kvalitna praca, tentokrat "statikov"?

frenky #12294: Mas na to predpis... ak by sa niekoho napadlo stazovat, este ti strhnu premie.


Este som dostal jeden zlepsovak: Zastavka na znamenie, pokial na nej stoji iny autobus (trolik, tramvaj), sa meni na stalu. Lebo v case, ked som este robil na FTVS, mi tak parkrat zdhrla 504, ked som omylom zastavil 503, ktorej som nevidel na cislo...
Si #12316: Ale podla mna je to netrivialne

Vladimir #12324: A nesmykaju sa? Napriklad za mokra? Lebo to som uz v Prahe videl. I ked sa nakoniec rozbehol, ale uz len tak-tak. (Voz nejaka T3.)
Igorko #12334: Aj na Slovensku? (Musim sa priznat, ze nesledujem novely toho zakona, takze neviem...)
Turbo #12369: Mozno mal na mysli nezrekonstruovane 45xx, tie na 92ke jazdili (neviem, ci este jazdia), boli to stare sunky a prefukovalo v nich (aspon sa mi tak zda).
KLF #12401: Platy prepocitas asi tak, ze 1 EUR == 12 SKK... (Pre NL, ine krajiny to mozno maju inak.) Takze mi to pride nie az take lacne.
si
Martyk: na zvysenie vykonov by bolo celkom uzitocne aj zvysenie trakcneho napatia (mensie straty v trakcnych vedeniach, pri rovnakom prude vyssi vykon), len prob je, ze niekto niekde do neakeho predpisu dal maximalne trakcne napatie... osobne by som preferoval pouzitie 1.5 kV (to sa pouziva napriklad v systeme TEZky) alebo 3 kV, pricom mozno by nebolo od veci uvazovat so striedavym napatim (vyhodou je to, ze to mozem rovno napchat do trafaku a zmenit na nizsie a nasledne za to dat usmernovac, co sa da relativne v pohode napratat na strechu dnesnych elektriciek ak by sme ich chceli nechat jazdit aj pri novom trakcnom napati) Detto aj na privode mi staci len vhodny trafak, t.j. konstrukcne jednoduchsie meniarne...
Zmena sirky skrine vozna na 2.8 metra by bola urcite zaujimava a na vacsine radial mimo centra by to nerobilo vacsie problemy, nie som si vsak isty ako by sa postavilo mesto k takymto zmenam v centre (hlavne by boli asi problematicke prejazdove profily oblukov)