Vies, hajzlovia je nespisovne, to preto aby mi nikto nevynadal ze tu pisem skarede slova.
.


)pre výstrahu ostatným úradníkom, aby boli denne konfrontovaní s touto realitou, keby chceli nasledovať ich činy, že by mohli takto dopadnúť!!!
Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.
KLF
Vysoke zastavky: ked to spomenul J v prispevku, myslel som si, ze to mysli ako srandu, ale ked na to reagoval tuleniq, asi to sranda nebola. Nizkopodlazne vozy nahradit vysokymi zastavkami ?!?!?!?! Viete v 1. rade NACO sa vyrabaju nizkopodlazne vozy ?!?! PRE POHODLIE CESTUJUCEHO ! A to HLAVNE starsieho ! Im trva dlho vystup po schodikoch, keby boli vozy bez schodikov (NP), boli by vo voze OVELA rychlejsie a zrychlyla by sa tym aj doprava. A co sa vyriesi zvysenymi nastupistami ? Nic. Schodiky do voza ostanu a este mozno pribudnu schody na nastupiste. Treba rozmyslat predtym nez sa nieco napise hosi.
Ceny cestovneho: J - ako mozes porovnavat cenu v Parizi s cenou u nas ? Tam to pre tych ludi nie je tak vela - tych 130 EUR. Zarabaju PRAVE EURO a v prepocte niekolkonasobne viac ako my. (to teraz konkretne parizania).
Inak cestovne pojde od polovice roka hore aj v BA. Sak to DP avizuje. Len nech idu hore aj platy zamestnancov DP...