si:
Prestavujem si presne to co ty. A so zdvihnutim to nevidim take zle. Vsak z BA strany by isiel normalne, dalej by sa mohol dvihar medzi prvym a druhym pilierom. Potom uz v novej vyske nad cely Dunaj. Nevidim v tom problem. A tie piliere mozno bute treba rozsirovat, ale aj to sa da. A samozrejme by to mala ostat prutovka, ja by som dal na strednu cast oblucik aky bol na povodnom moste.
Prestavujem si presne to co ty. A so zdvihnutim to nevidim take zle. Vsak z BA strany by isiel normalne, dalej by sa mohol dvihar medzi prvym a druhym pilierom. Potom uz v novej vyske nad cely Dunaj. Nevidim v tom problem. A tie piliere mozno bute treba rozsirovat, ale aj to sa da. A samozrejme by to mala ostat prutovka, ja by som dal na strednu cast oblucik aky bol na povodnom moste.

Turbo
Prepac, zabudol som.
Takze:
Konstrukcna rychlost je 65 km/h. V praxi sa da ist na rovine aj s plne nalozenym vozidlom naozaj okolo 65 km/h. Ak mas dostatocnu medzistanicnu vzdialenost - teda nie tak ako tomu je napr. v Ruzinove, tak vysuntujes aj na 80 az 90 km/h (obsadeny). S prazdnym vozom mozno aj 100 km/h. Ale! Pozor na to!:-p Tie vozidla a obzvalst el. vyzbroj nie su na take rychlosti stavane. Ano, vydrzia to, ale ako dlho? Po pol mesiaci takejto prevadzky sa to urcite odrazi v ich stave. Mozem ti poradit ze by si mal ratat s rychlostou 60 km/h, max. 70 km/h. Aj ked sucasny predpis povoluje max. tratovu rychlost 55 km/h (neviem preco). Zalezi na tom, aku medzistanicnu vzdialenost mas, aku mas preferenciu a pod. Sucasne priemerna tratova rychlost (teda aj so statim v zastavkach) sa pohybuje okolo 22 km/h. Nie som si tym isty, ale je to tak nejak. Pri pouziti nizkopodlaznych vozidiel (rychlejsie nastupovanie a vystupovanie), max. rychlosti premavky okolo 70 km/h, plnej preferencii a medzistanicnej vzdialenosti 1,5 km sa da dostat na priemernu rychlosti nad 30 km/h. To je uz dost na mestsku rychlodrahu.
Inac ja nic o nejakych 4 kusoch 21 Tr neviem.