dlhsie (uz niekolko rokov) nosim v hlave taku myslienku, ze proste pred zaciatkom zimy by sa na vsetky vozidla MHD namontovali mensie "pluhy" (najlepsie na neaky hydraulicky system, ktory by pri normalnej jazde za normalneho pocasia umoznoval normalnu prevadzku a "pluh" by bol pricapnuty niekde vpredu ku karoserii a nemal by vplyv na jazdne vlastnosti vozidla (okrem ochrany karoserie pri stretnuti sa s autiakom:-)). V pripade situacie ako je dneska (t.j. snezenie) by bol tento pluh na kazdom vozidle nahodeny do pracovnej polohy a zabezpecil by odhrnutie tej trochy snehu z cesty (trate) pred vozidlom, ktora tam stihla napadnut od prechodu predchadzajuceho spoja. Co si myslite o takomto niecom ?
Turbo
Tu nejde o pamiatku, ale ten most potrebuje generalku. Rozumej: Vsetky nosne casti vymenit. Stupanie medzi prvym a druhym pilierom (teda od Mytneho domceka tesne nad Dunaj by nebolo vacsie ako je sucasne stupanie zo Safarikovho nam. k mytnemu domceku. Na Petrzalskej strane to mozes dvihnut tak isto. Od mytneho domceku k brehu mas dost dlhy kus. Takze ja v tom problem nevidim. Stredne piliere by som nadstaval o 1,5 metra (alebo kolko je treba), krajne by som nechal take ake su. Ked chces zachovat nieco co tu je, tak skus zachovat metrovy rozchod. Ten je tu uz vyse 100 rokov a jazdi sa na nom.