Reakcia na: m@rtin #123389:
1) sorry, mal som pocit, ze sa bije SOR s Karosou. Informacie mam naozaj iba dielcie a o prevazne z denika MF Dnes.
2) zlaste ja? ?
3) ty si pouzil tento argument
4) ZSSK vlastni v vsetkych troch ZOSkach po 34% akcii. (aspon mam pocit, ze sa toho este nezbavili) Je len prirodzene, ze davaju vyrobu firmam v ktorych maju majetkovu ucast. Okrem toho ZOS Vrtuky je dost vely hrac na europskom trhu a to hlavne v nakladnych vagonoch. Kupuju od nich aj DB.
Strasne rad by som videl studiu alebo nejake cisla, ktore potvrdzuju tvoje vyhlasenie o protekcionizme nemeckych a francuzskych firiem.
K ostatnemu sa ti mozno vyjadrim neskor, teraz nemam cas...
MiroBA
Hmm, 1200 autobusov je hodne, som si myslel že podstatne menej -okolo 600-800, keďže je tam i rozsiahla električková sieť a hlavne metro. Ja osobne som mal možnosť ísť radiálou napr. do Modřan. Busom som šiel v Prahe len raz a to linkou 148 (tuším) z Pankráca do Podolí a tá sa mi nejak naplnená nezdala a slúži skorej ako ten napájač k električkám na oboch koncoch. Inak hlavne tie tramvaje a metro.
Inak čo sa metra týka kedy sa začne reálne výstavba linky D?
Vraj že v úvahách už je aj okružná linka E.
Inak tých 1200 chodí len na kvázi mestkých linkách 1XX a 2XX ak som číslovanie správne pochopil alebo to zahŕňa i tie linky z okolitých dedín ku konečným metra?