Mňa by zaujímalo ako to chcú urobiť. To vlastne nechaú nedotknutú starú železničnú trať a vedľa kde je teraz cesta dajú klaje nech hrdzaveju pár rokov?
prečo by boli MČ? v BA sú iní adepti na MČ a fungujú ako obyčajný sídelný obvod, alebo (v 5 prípadoch) ako katastrálne územie - z hľadiska samosprávy to ale dokopy nič neznamená
http://bratislava.sme.sk/c/4305890/bratislava-zacne-s-opravou-stareho-mosta-do-troch-mesiacov.html
Magoriatu zacina uz uplne preskakovat.. akoze mi chcu povedat ze do troch mesiacov zacnu stavat trat na moste? A to akoze co tam bude jazdit? Odkupia z Budapesti nejake obojsmerne haluze a bude to jazdit na shuttle linke Prava strana Stareho mosta - Lava strana Stareho mosta, pricom na zastavke Prava strana Stareho mosta bude prestup na L95 a na Lavej strane Stareho mosta prestup na 195 po trase Lava strana Stareho mosta - Safarikovo namestie?
Musim povedat ze sa mi paci ze uz idu riesit ten stary most a dokonca sa vyberaju spravnym smerom.. ale toto znie uplne absurdne..
Nic ine nedokazes? Je mi ta uprimne luto.. a to dvojnasobne, kedze podla vsetkeho si ty vo veku 15 rokov stale cital obdobne periodika..
Re #123185 Kakke: Dunco, laskavo prestan trepat o 32 po Molecku, naco by to bolo dobre? Pre tvoju informaciu, linka 133 vobec nie je zla (hoci by mohla byt riesena inak), jediny jej problem je dovod preco vznikla..
Ešte nei sú ale predpokladám, že o 10 alebo 20 rokov? Síce tu už ani nebudem bývať budú už MČ.
Re #123209 Kakke: To by sa potom dalo len to ma jeden problém... Za súčastné vedenia DPB sa to asi nestane... ?
Ty trdlo ? 33 by robilo tých duobusov a tie by v špičke dopĺňali SORky ale len v špičke, čiže duobus by sa na 33 objavil každé 4 až 5min. Medzi duobusmi by posilňovali SORky.
Ešte sa vyjadrím k tej električkovej trati cez Patrónku ono tá trať by mala aspoň podľa mna svoje opodstatnenie aj keď i tu nechávam konečné slovo odborníkom. Aj tak na BA pomery je ten návrch priveľmi sci-fi. Ono je ťažko realizovateľný pre veľké stúpanie a klesanie Pražskej cesty. Neviem aké stúpanie má a aké najväčšie stúpanie može byť na el. trati. Iná možnosť je preraziť tunel, len už pomyslieť na to aké by tento úsek vyžadoval náklady. Ďalej aj ako prekonať križovatku Patrónka -to by bolo vhodné nejakým nadjazdom a ešte k tomu veľká dĺžka celej trate...toho sa my určite nedožijeme.
Však aj tam sa pekne zahusťuje, konkrétne aj pri Kultúrnom dome. No teraz už nie, voľakedy tam bolo veľa expresov 101,104,105,106tuším,112,115 - staré dobré červené linky ? .
hm, brat obyvatelov druhej najmensej casti Bratislavy, ktora ma takmer cisto ruralny charakter a vlastni tam auto takmer kazdy brat ako prekazku rannej spicke DD je silne kafe... to akoze vsetci Devincania rano cestuju na HLST? ?
Dubravcan pojde na HLST cez Dlhe diely? ? ? ? ? ? ? to je uplne mimo...
intrakovci tuto linku vyuziavaju najmä v tom case, co som spomenul, teda nie v rannej spicke...
jedina vec co by mi na 32 vadila je cesta cez Kramare... skratil by som ju normalne cez Dubovu..
Ostatní sa môže dostať aj autobus inde nielen električkou (síce s prestupmi, ale dostanú). Dlhé diely a Karlova Ves nie. Ak nejdu električky tak sa tlačí celý obsah električiek v BN 9,5 na linke 28 sám som to tak riešil lebo kým začne fungovať ND to trvá. ?
Tak aspoň si (hádam) zvolili nové typy NB než tie "podarené" hrbáče. Ono zase rada NB nevyzerá až tak blbo, zrejme aj Praha sa snaží šetriť a ušetrené peniaze dá radšej do nových električiek metra a pod. -otom to je.
Mňa tak napadá, či predsa len tu v BA až priveľmi nepreberáme značky...ono síce fajn, že tu budú sce aj nové Mercedesy ale zase o to viac sa za to zaplatí a v dnešnej dobe aj pri tej ekonomickej kríze rozhadzovať peniaze...či to stojí za to...
tieto nehody kvoli antipreferencii sa dotykaju len Dlhodielcov? ostatnych Karlovestanov, Racanov, Dubravcanov nie?
Studenti a ine skupiny obyvatelov? to je kto? Jedini studenti-neobyvatelia co ju vyuzivaju su intrakovci z Botanickej a Mlynskej... ale silne pochybujem ze v rannej spicke niekto z nich cestuje. Ked ju vyuzivaju tak najmä vecer a opacnym smerom ako spicka (den pred vikendom) alebo cez vikend (den pred skolou)
Jediným problémom sú dosť časté nehody kvôli antipreferencii a kebyže to má fungovať ako má tak kľudne sa môže zrušiť 133. Čo sa týka 32 tú nevyužívajú len obyvatelia, ale aj študenti a iné skupiny obyvateľov. Ale myslím, že jediný problém DD je ten, že nemá dostatočný interval 33 potom by sa mohlo uvažovať o zrušení 133 a skrátení 32. Ale zase nechávať celé sídlisko na jednú linku nie je dobrý nápad.
Opakujem to znova, ako stary (ch)uj, ze VY dostanete 240 Mercedesov/Irisbusov - a to ani brano nezmeni
Inak vies na co su vobec L32/33/133 kakke? (len aby si vedel co chces rusit/"pokazit")
L32 spojenie s Kramarmi a Hl. Stanicou pre KV, DD, internaty, Devin, Dubravka (po zruseni 1 na Hl. St. ale pochybujem ze to ludia vyuzivaju)
L33 hlavna linka na zvazanie "sena" na molecku, ktora je ako prestupny terminal na ***** a *****.
L133 doplnkova linka, ktoru vyuziva viac cestujucich ako je kapacita
Zrusit by si mohol 133 ale urobil by si chybu, zrusit by si mohol 32 ale to by bola vacsia chyba, zrusit by si mohol aj 33 ale Dlhace by ta ukamenovali pocet aut by stupol a 32/133 by dostali lepsiu posilu ?
PS: Ak vravim odveci tak pardon, som uz trosku dlhsie hore (cca 20 hodin)
Najvacsiu hustotu obyvatelstva (4 005 ob/km^2) ma Dubravka a ziadny subehovy expres nemaju
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Re #123209 Kakke: To by sa potom dalo len to ma jeden problém... Za súčastné vedenia DPB sa to asi nestane... ?