Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #123215:
V tom, ze elektricky bez tak v spicke kapacitne nestihaju a pokial ich nedokazeme posilnit tak je lepsie zaviest takuto linku ako ludi tlacit do nestihajucich elektriciek. Koniec-koncov aj linky 28, 29, 30, 37 su v subehu s elektrickami a nikto neriesi ukoncenie 28/29 na Riviere, pripadne 30/37 na Lafranconi..
Reakcia na: luky133 #123214:
Podla medializovanych informacii bud elektrickova trat v mieste sucasnej zeleznicnej casti + v mieste jedneho sucasneho cestneho pruhu (zrejme smer mesto), pricom druhy cestny pruh zostane pre autobusy MHD..
Reakcia na: Ike #123194:
32 obhajujem v tom, že spája Dlhé diely s Mlynskou dolinou a Kramármi, také spojenie nerobí žiadna iná linka. Trebars v prípade potreby je linka 32 fajn keď chceš ísť z KV na Slávičie údolie. Ale interval 30minút ktorý sa na nej drží zubami nechtami je ozaj trápny zato v špičke jazdí viac ako by mala.
Reakcia na: Ike #123203:
Tak ak ju dáš cez Dubovú, už to môžeš rovno zrušiť.
Reakcia na: 810zssk #123211:
Tak a potom aký má zmysel? Okrem predvolebného? Mi to pripomína svojho času kampaň v Petržalke, ktorú si robil jeden kandidát na starostu MČ tým, že starými zájazdovými Karosami jazdili šoféri po trase bývalej 81.
Reakcia na: 810zssk #123212:
Mňa by zaujímalo ako to chcú urobiť. To vlastne nechaú nedotknutú starú železničnú trať a vedľa kde je teraz cesta dajú klaje nech hrdzaveju pár rokov?
Reakcia na: luky133 #123210:
prečo by boli MČ? v BA sú iní adepti na MČ a fungujú ako obyčajný sídelný obvod, alebo (v 5 prípadoch) ako katastrálne územie - z hľadiska samosprávy to ale dokopy nič neznamená
http://bratislava.sme.sk/c/4305890/bratislava-zacne-s-opravou-stareho-mosta-do-troch-mesiacov.html
Magoriatu zacina uz uplne preskakovat.. akoze mi chcu povedat ze do troch mesiacov zacnu stavat trat na moste? A to akoze co tam bude jazdit? Odkupia z Budapesti nejake obojsmerne haluze a bude to jazdit na shuttle linke Prava strana Stareho mosta - Lava strana Stareho mosta, pricom na zastavke Prava strana Stareho mosta bude prestup na L95 a na Lavej strane Stareho mosta prestup na 195 po trase Lava strana Stareho mosta - Safarikovo namestie?

Musim povedat ze sa mi paci ze uz idu riesit ten stary most a dokonca sa vyberaju spravnym smerom.. ale toto znie uplne absurdne..
Reakcia na: Kakke #123179:
Nic ine nedokazes? Je mi ta uprimne luto.. a to dvojnasobne, kedze podla vsetkeho si ty vo veku 15 rokov stale cital obdobne periodika..

Re #123185 Kakke: Dunco, laskavo prestan trepat o 32 po Molecku, naco by to bolo dobre? Pre tvoju informaciu, linka 133 vobec nie je zla (hoci by mohla byt riesena inak), jediny jej problem je dovod preco vznikla..
Reakcia na: AAA #123208:
Ešte nei sú ale predpokladám, že o 10 alebo 20 rokov? Síce tu už ani nebudem bývať budú už MČ.
Re #123209 Kakke: To by sa potom dalo len to ma jeden problém... Za súčastné vedenia DPB sa to asi nestane... ?
Reakcia na: luky133 #123186:
Ty trdlo ? 33 by robilo tých duobusov a tie by v špičke dopĺňali SORky ale len v špičke, čiže duobus by sa na 33 objavil každé 4 až 5min. Medzi duobusmi by posilňovali SORky.
Reakcia na: luky133 #123191:
A odkedy sú DD MČ?
Reakcia na: Kakke #123137:

Ešte sa vyjadrím k tej električkovej trati cez Patrónku ono tá trať by mala aspoň podľa mna svoje opodstatnenie aj keď i tu nechávam konečné slovo odborníkom. Aj tak na BA pomery je ten návrch priveľmi sci-fi. Ono je ťažko realizovateľný pre veľké stúpanie a klesanie Pražskej cesty. Neviem aké stúpanie má a aké najväčšie stúpanie može byť na el. trati. Iná možnosť je preraziť tunel, len už pomyslieť na to aké by tento úsek vyžadoval náklady. Ďalej aj ako prekonať križovatku Patrónka -to by bolo vhodné nejakým nadjazdom a ešte k tomu veľká dĺžka celej trate...toho sa my určite nedožijeme.
Reakcia na: Ike #123195:

Však aj tam sa pekne zahusťuje, konkrétne aj pri Kultúrnom dome. No teraz už nie, voľakedy tam bolo veľa expresov 101,104,105,106tuším,112,115 - staré dobré červené linky ? .
Reakcia na: luky133 #123201:
Kolkokrat do roka nefunguju elektricky? ?

iny maju autobusy sice s prestupom, tak preco vam nestacia elektricky, sice s prestupom? ?
Reakcia na: M3go #123202:
to je jediny ustup, co by som spravil s adekvatnou nahradou.. Resp vybrane spoje by tadial nesli
Reakcia na: MatejBA #123197:
hm, brat obyvatelov druhej najmensej casti Bratislavy, ktora ma takmer cisto ruralny charakter a vlastni tam auto takmer kazdy brat ako prekazku rannej spicke DD je silne kafe... to akoze vsetci Devincania rano cestuju na HLST? ?

Dubravcan pojde na HLST cez Dlhe diely? ? ? ? ? ? ? to je uplne mimo...

intrakovci tuto linku vyuziavaju najmä v tom case, co som spomenul, teda nie v rannej spicke...

jedina vec co by mi na 32 vadila je cesta cez Kramare... skratil by som ju normalne cez Dubovu..
Reakcia na: Ike #123194:
Stiahnuť s kramarov 32 ? ver mi to je blby napad ?
Reakcia na: Ike #123199:
Ostatní sa môže dostať aj autobus inde nielen električkou (síce s prestupmi, ale dostanú). Dlhé diely a Karlova Ves nie. Ak nejdu električky tak sa tlačí celý obsah električiek v BN 9,5 na linke 28 sám som to tak riešil lebo kým začne fungovať ND to trvá. ?
Reakcia na: m@rtin #123156:

Tak aspoň si (hádam) zvolili nové typy NB než tie "podarené" hrbáče. Ono zase rada NB nevyzerá až tak blbo, zrejme aj Praha sa snaží šetriť a ušetrené peniaze dá radšej do nových električiek metra a pod. -otom to je.
Mňa tak napadá, či predsa len tu v BA až priveľmi nepreberáme značky...ono síce fajn, že tu budú sce aj nové Mercedesy ale zase o to viac sa za to zaplatí a v dnešnej dobe aj pri tej ekonomickej kríze rozhadzovať peniaze...či to stojí za to...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.