Som veľmi milo prekvapný z dneška na DD. Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol. ? Dnes boli Dlhé diely asi prvý krát (aj pre ne a pre celú Bratislavu) jediná časť Bratislavy, ktorá bola celkom nízkopodlažná. Nezaznamenal som žiadnu 15Tr/m, Tam Bus a ani Karosu... Na 32 boli úplne perfektné Tedomy, nové Sorky a na 33 boli samé 25Trky tušímže. 133 bola tvorená BN 10,5 ako som predpokladal a školský spoj mal na starosti Solaris. Ako záloha bol Sor BN 9,5 (teda myslím, že záloha lebo šiel smerom na DD z preškrtnutým zadným transparentom. Prvý krát som mal pocit, že som v nejakom modernom meste ako je napr. Viedeň kde je nízkopodlažnosť a moderné vozidlá samozrejmosť. Už tomu chýba len malý detail... Aby na tom boli rovnako všetky mestské časti.
MiroBA
Aspoň narýchlo upresním: Pozerám do mapy z roku 1985.
Linka č 52 mala trasu: Vtedajšie ulice: Konečná Jakubovského(Vyšehradská) - Budonného (Jantárová Cesta -zast. Lúčanka) - Kovpakova(Lietavská) - Jakubovského(Budatínska) - Rokosovského(Smolenická) - Mičurínova(Jíráskova) - Kolmá (Nadjazd ešte neexistoval) - Kopčianska - Rusovská Cesta (zastávka Záporožská) - Makarenkova (v miestach dnešne Einstainovej) - Krasovského (V miestach Dnešného Auparku) - Starohájska (dnes prakticky Nejestvuje) - Pri Seči (Bývalé odstavné plocy autobusov Petržalka)
Takže vlastne čisto petržalská linka to bola ale vystáva mi otázka aká mala vtedy vlastne tá linka zmysel?