Turbo: s tymi zastavkami na znamenie to nie je az taka blbost. Si predstav, ze tam stoji stara babicka, ktora blbo vidi na cisla: ma mavat na kazdu velku hranatu vec, ktoru vidi v dialke, vratane kamionov, aby po zastaveni zistila, ze to nie je jej autobus a aj tak ho nechala ist dalej? Okrem toho, zastavky na znamenie byvaju aj tak spravidla zriadovane tam, kde je maly predpoklad nastupu ludi a kde vacsinou jazdi minimum liniek.
A k tej Mokröhajskej - hranici pasma: co takto zmenit pravidla a pre linku 21 i ostatne linky, ktore nestoja na hranicnej zastavke, zaviest pravidlo: hranica tarify je tam, kde je a posledna zastavka pred tymto bodom patri do 1. pasma a prva za tymto bodom do 2. pasma? a bolo by.
A k tej Mokröhajskej - hranici pasma: co takto zmenit pravidla a pre linku 21 i ostatne linky, ktore nestoja na hranicnej zastavke, zaviest pravidlo: hranica tarify je tam, kde je a posledna zastavka pred tymto bodom patri do 1. pasma a prva za tymto bodom do 2. pasma? a bolo by.
rohtuA
Takze ostava spicka rano: Moj nazor je, ze problemy vznikaju konciacou smenou VW. Spoje 6:15, 6:20, 6:25 i 6:30 odchadzaju od VW takmer plne (VW rozsiril po lete vyrobu), cim v sidlisku ostavaju nepobrati ludia na zastavkach (=>ako keby na S.Kralika „vypadli“ 3-4 spoje za sebou). Kym sa ludia rozlozia do dalsich spojov, naplnia dalsich cca 4-5 spojov, ktore uz odchadzaju od VW poloprazdne. Je 7:10 a postupne klesa interval na 6, neskor na 7 min. (lebo dve 21 vykonavaju z DNV skolske spoje, cim napr. pomahaju linke 22 cca 7:35 na dopravu ziakov do skol v Dubravke) a spoje su stale plne.
Len pripominam, ze cca od predlzenia vsetkych spojov k VW BA si VW prispieva na dopravu!! Zlucenim liniek 121+122 sice doslo k navyseniu km, avsak nezmenil sa, myslim, pocet vozidiel ani pocet vodicov (naklady nie su len vzkm, ale i mzdy, amortizacia vozidiel...)V pripade 121/122 vs.21 kvoli prestavkam vysla uspornejsia 1 linka s hustejsim intervalom.
Tolko z historie,len sa snazim poukazat na rizika vasich, mnohych velmi dobrych navrhov.
Nadej riesenia rannej situacie v nasom sidlisku (a zabudol som,.. kazde rano cestujem prave 21) vidim napr. v linke 22, resp.jej predlzeni, nakolko si myslim,ze zlepsenie int. o 1 min. na linke 21 by najma Eisnerovej velmi nepomohlo.
Vladimir:> Riesenie rozdelenej 21 je pekne (rizika vyssie). K spojeniu 22+34 : Dubravcania by asi velmi neprivitali, keby im prisla plna 34 (i teraz z Dubravky rano a najma podvecer z mesta chodi velmi plna). A k vypoctu „68,625km“...ked na 22 je int. 15 a na 34 int. 9/10 min. a tieto cisla nie su ani nasobkom..by asi vyslo cosi ine. A kedze su a 20+22 (i 34+83 )prelozene, troska sa bojim, aka naslednost by nastala v skutocnosti pri okruznej linke DNV-Dubravka-Rac.myto-Hodzovo nam.-Dubravka..(po cca 59 min. jazdnej doby bez konecnej by mala 22 prist presne na Alexyho do prekladu s 20?). Inak vdaka za info o PO, paci sa mi „vasa“ stranka i system prejazdov.