A ihned dalsi dovod preco by to neslo je ten, ze podla D2/1 (ci aky predpis to je - pre gumokoly) je vodci autobusu povinny zastavit na zastavke na znamenie aj ked mu osoba stojaca na nej nezamava. Teda ak by niekto cakal na iny spoj ako 21, tak ta by tam aj tak musela zastavit. To je totalna, nechcem nadavat, blbost!!! Minule som isiel 32 a pri ZOO stala jedna osoba na zastavke. Nezamavala a vodic musel aj tak zastavit. Samozrejme nikto nenastupoval ani nevystupoval. Takychto prikladov je mnoho. Stale si myslim ze je to totalna ******* a netusim k comu to ma byt dobre. To uz nikekoho nenapadlo nieco ine, tak musel zaviest takuto kravinu? (inac, neviem kto za to moze, ale nepaci sa mi to)
ale tá poznámka s tým vozíčkom má čosi do seba
Vladimir
- povodne existovala jedna Agatova ul., ktora zacinala v Lamaci a siahala az po Technicke sklo (po tejto ceste jazdievala linka c. 41)
- potom sa postavila dialnica a Agatova ulica bola fyzicky predelena touto dialnicou
- postupnou vystavbou sidliska v Dubravke a trvalym prerusenim Agatovej ul. sa postupne stracal vyznam povodneho spolocneho oznacenia pre obe casti ulice
- v roku 1992 sa napokon Lamacska cast Agataovej ul. premenovala na Furmansku. Dubravska cast existuje nadalej pod oznacenim Agatova.
Z toho by malo vyplyvat, ze oznacenie zastavky MHD Furmanska je miestopisne nespravne.
Co sa tyka tej linky 22 + 34 - nedoslo by tam k navyseniu nakladov, pretoze by sa jednalo len o zlucenie existujucich spojov linky c. 22 (premavka len v spicke v intervale 15 min.) so spojmi linky c. 34. Ba dokonca by sa takyto zlucenim spojov 4x za hodinu usetril dnes dvojmo prechazdany usek Pri krizi - Alexyho (prienik tras liniek c. 22 a 34). Tento usek je dlhy 1 125 m. To znamena, ze ak vynasobime pocet spojov linky c. 22 za den (vykonava sa 30 spojov v jednom + 31 spojov v druhom smere, t.j. spolu 61 spojov) a kilometricku dlzku tohto useku (1,125 km) zistime, ze DPB by takto denne (t.j. kazdy den) usetril cca 68,625 km !!! Okrem toho by sa rozsirili moznosti pre obyvatelov DNV, i ked povedzme si uprimne, zhorsili by sa podmienky pre obyvatelov Dubravky (ludia z DNV by sa trepali do spojov povodne "dubravskych").
Okrem toho by sa ustrene mnozstvo nafty (68,6 km/den) trochu zmensilo nasadenim klbovych vozidiel aj na usek DNV - Dubravka (miesto povodnych solo vozidiel na linke c. 22).