Reakcia na: 810zssk #122736:
ja tiež nechápem tie argumenty... najmä to obhajovanie spojenia kvôli batožine ma pobavilo ?.
o 2min, pri štyroch o 3 minúty (4,5,9 a 14) a až o 4 minúty pri linke 11. Navyše trať v Dúbravke potrebuje rekonštrukciu neviem prečo nevedia za jedno leto 1/3 alebo 1/2 spraviť , takže za dva-tri roky by to mohli mať hotové. V súčasnom stave ako sú električkové trate, preferencia električiek a počet NP električiek = 0 skôr asi nie je nejaké rozširovanie reálne ?
MiroBA
A nie je to dobré?
Ja som za to aby každá mestká časť mala aspoň na jednu zo staníc buď hlavnú železničnú alebo autobusovú priamy spoj.
Dôvody sú opotstatnené -na stanice chodí vždy zvýšený počet ľudí často aj s rozmernou batožinou. Netreba zabúdať hlavne aj na starších a imobilných ľudí.
Predpokladám, že ani tebe by sa nechcelo ísť na stanicu z dvoma ťažkými kuframi a ešte prestupovať a dokonca ešte nie na tej istej zastávke.
Síce teraz ma napadá, že tá Rača v podstate žel. stanicu má a tak spojenie Rača - Hlavná stanica je možné aj priamo vlakom. Ale to by chcelo aby v tom úseku chodili vlaky vo voľačo častejších intervaloch (na to by plne postačoval návrh BID) a tá električka má predsa len výhodnejšiu polohu cez stred mestkej časti a železnica je na kraji.