Reakcia na: AAA #122731:
A nie je to dobré?
Ja som za to aby každá mestká časť mala aspoň na jednu zo staníc buď hlavnú železničnú alebo autobusovú priamy spoj.
Dôvody sú opotstatnené -na stanice chodí vždy zvýšený počet ľudí často aj s rozmernou batožinou. Netreba zabúdať hlavne aj na starších a imobilných ľudí.
Predpokladám, že ani tebe by sa nechcelo ísť na stanicu z dvoma ťažkými kuframi a ešte prestupovať a dokonca ešte nie na tej istej zastávke.
Síce teraz ma napadá, že tá Rača v podstate žel. stanicu má a tak spojenie Rača - Hlavná stanica je možné aj priamo vlakom. Ale to by chcelo aby v tom úseku chodili vlaky vo voľačo častejších intervaloch (na to by plne postačoval návrh BID) a tá električka má predsa len výhodnejšiu polohu cez stred mestkej časti a železnica je na kraji.
MiroBA
JJ, Ikarusy 28X pomály definitívne končia. Ale som si ich i ja užil, som ich priam neznášal ked som bol malý pre ich hlučnosť a teraz mi pomály aj chýbajú, bohatstvo kto by to bol povedal.
Ale čo som chcel, hádam z tej 1512ky bude i historičák a že ho dajú do pôvodného stavu (demontáž Buse a pod.). Inak 283 by sa vážne oplatila zachovať lebo oproti kvantám 280tok, tieto sú resp. boli ojedinelé.
Tu by som dal otázku. Vie niekto či sa plánuje ozaj nejaký zachovať? Podla mna sa najviac oplatila zachovať 1514 ale tá už šla dávno do hutí.
A ešte volačo, onedlho bude i 35 rokov premávky Ikarusov 28X,
280tka sa toho v riadnej premávke nedožila žiadna, ktovie či sa dožije 283ka.