Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #117167:
Je potrebný.
Reakcia na: S499.1023 #117522:
? dobry forik na sobotu ?
Reakcia na: geodeath #117130:
Dunčo, seminarista ti prebral frajerku či čo? Ukľudni sa !!!!!
Reakcia na: Ámos #117125:
Zatiaľ čo správne by bolo, keby štátna neplatila a neštátne platili?
Reakcia na: Valec #117122:
Už si niekedy cestoval po väčšom kuse Nemecka autom?
Reakcia na: ivanbuto #117120:
Áno, so všetkým, čo si napísal v tomto príspevku, sa dá súhlasiť. A miešanie tohto s trojpruhovatením D1 je miešaním jabĺk s hruškami.
Reakcia na: Ike #117119:
Chceš stavať prímestskú ľahkú železnicu paralelne k normálnej?
Reakcia na: S499.1023 #117513:
humusmark odpoveda: pohodlnejsie su vdaka nizkopolaznosti= pohodlnejsie nastupovanie.. priestrannejsie jednoducho preto, ze tam nie su sedadla v usporiadani 2+2 v celom voze, ale iba v niektorych castiach..
teda sa nemusis predierat uzkou ulickou ked chces nastupit-vystupit.. dufam ze to bola vycerpavajuca odpoved ?
Reakcia na: ivanbuto #117111:
To sú krásne, ničnehovoriace slová, hodné politika.
Reakcia na: Ike #117104:
Než sa tu začnete aj s Ivanom dopravne kvalifikovane vyjadrovať, tak si ujasnite pojmy pruh (jazdný) a prúd (dopravný, vozidiel).
Reakcia na: ivanbuto #117102:
Ešte že Tvoje teórie nepoznajú v Prahe, do ktorej vlievajú tri pruhy, v Budapešti, do ktorej vlievajú štyri, do hocijakého obskúrneho mestečka v Nemecku, mnešierho než Btratislava, v kľude šesť... a NEkolabujú! Už ma prestáva baviť antiIGKextrémizmus.
Reakcia na: hoppusmark01 #117095:
Ako si prišiel na to, že NP autobusy sú priestrannejšie a pohodlnejšie?
Reakcia na: ivanbuto #117090:
Nejaké konkrétne výhrady voči Drahovskému?
Reakcia na: AAA #117045:
A načo tam podľa teba ten agregát je?
Reakcia na: Petto #117505:
Preco tak strasne chces Tedomy na L80?
Reakcia na: hoppusmark01 #117500:
yo, yo, v tomto by som videl kompromisne riesenie. aj koza by zostala cela, aj vlky by boli syte ?
Reakcia na: Petto #117505:
67-kou sice teraz uz tak casto nechodim, ale kedysi som chodieval dost casto a mozem povedat, ze v useku Avion - Dolne hony jazdi permanentne preplnena na prasknutie, v useku Dolne hony - Biskupice tak akurat a od Avionu po Jurak skoro prazdna (s vynimkou casu okolo obeda, ked sa delenkari z 1. a 2. kolony z Dolnych honov prepravuju do roboty). V rannej spicke je vsak preplnena v podstate v celej trase.
Reakcia na: luky133 #117506:
ked aj nebudu zvysne 25 TR ,tak sa mozes tesit aspon na "nahradu " v podobe 240 ks IRISBUS CITELIS 18 , ktore tu budeme mat podla mna na 95 percent. ? Aj ked tiez preferujem Medaky ? .
Reakcia na: Petto #117505:
Nemusia byť klimatizované, ale stačili by aj bez. ?
Reakcia na: frenky #117502:
na 23 by som Tedom rozhodne netrepal , na nocaky nove vozy detto nie, na 22 mozno 1 dalsi garantovany spoj . T.j. L20 5-6 vozov, L32 celodenne sluzby 1-3, delene 4,5,7 - 6 vozov , L22 1 voz, VZV KUKL - dohromady 13-14 vozov ,ostatok L80 !!! . Ale kedze sa jazdna doba uz o cca 3 tyzdne na L32 predlzi vdaka " superzachadzke " tak bude treba pridat zrejme dalsi voz do buducej Tedom vypravy . A dufam ,ze uz zrusia trapny interval 30 minut cez sedlo a v podvecer z HS a daju aspon " netaktovy " interval 24 min !!!

Re #117499 luky133: to je asi tvoj zivotny sen , tie klimatizovane 25 TR ,stale o tom recnis ? .


a ludia please nepiste mi ti ,co ste sli L67 len raz , ja by som chcel vediet ako je to s celotyzdennou kapacitou

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.