Reakcia na: AAA #115979:
Legislatíva = neviem presne kde, Ty budeš vedieť lepšie, nejaký predpis určuje že na segregovanej trati (napr čo majú bežne v Brne, Prahe, alebo do USS v KE) je 60kmh, zatiaľ čo inde na električkových tratiach je 50kmh - v celej BA. Tá trať do Petržalky má byť segregovaná a teda na nej má byť maximálka 60 kmh. O premávke električky na žel. trati nepadla zmienka. Navyše, aké pravidlá budú platiť na trati Bosákova - J. Dvor sa upraví najprv v tecnicko ekonomickej štdúdií, o vzniku ktorej je séria rokovaní železníc mesta a ďalších odborníkov. Ak som dobre čítal v tom článku aj je nižšie napísané, že táto trať má mnohé špecifiká, teda podľa mňa aj Fabor si uvedomuje, že v tomto budeme originálni, lebo to majú na svete iba v pár mestách...A pojem rýchloelektrička zaviedol Kolada namiesto metra ako NS pre MHD na najbližščích x-rokov. Preto je otázka novinár že čo bude na Starom moste - či rýchlo električka alebo normálna električka. Podľa mňa je to to isté ?
Valec
"Od 24. mája prevádzkuje DPB a. s. ďalšiu linku MHD za hranice mesta. Označenie novej linky Bratislava, Nový Most – Wolfsthal, číslo 901, je takisto v súlade s koncepciou BID. Jej tarifa je však odlišná nie len od návrhu tarify BID, ale aj od doteraz zaužívanej tarify DPB a. s., nakoľko sa jedná o medzištátnu linku, ktorej prevádzku na území Rakúska upravujú tamojšie kompetentné orgány. V prípade jej úspechu sa uvažuje o zavedení ďalšej linky, označenej rovnako v súlade s koncepciou BID číslom 801. Táto by premávala z Bratislavy do Rajky."
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_08_07_03/Inf_materialy/Bod_f/Infor_cinnost_splnomocnenca_0608.doc