Podla mna by sa mali tvrdo prehodnotit chronometraze liniek, odchody zo zastavky pred stanovenym odchodom je imho kravina, potom ku koncu linky bude mat CP len nizku informacnu hodnotu. Mali by sa velmi dobre spravit chrnometraze, trebars aj nech sa skrati jazda vecer a skoro rano aj o 5 minut....ale to asi nepojde - casova tarifa hra proti :-((
tulenique
K redukcii zastavok: imho je to nutne ak chceme postavit nosny system na elinach - tazko si viem predstavit cestu elektrickou do VW v DNV pri sucasnej hustote zastavok v Karlovke/Dubravke. Podobne keby som mal ist elinou na letisko zo safka cez ruzinov tak asi nebudem moct stat na Ruzinovskej celkom 6x... Toto treba nejako riesit, a ja vidim redukciu zastavok ako jedinu moznost (tolko ospevovana preferencia imho nezrychli dopravu dostatocne). A napad z expresnymi linkami nie je zly, akurat mam vazne pochybnosti ako by to fungovalo v praxi... Ono totiz tazko zabezpecit aby linka 12 nechytila na nabrezi meskanie 2 minuty - a potom je cela expresnost prec.... Skor by som to videl na zasadnu redukciu zastavok (vyrazil by som 1/2 - 2/3 zastavok) a zavedenie doplnkovej dopravy (t-busy, a-busy). Atraktivita dopravy v Karlovke sa tym asi nezvysi, ale pre ludi z Dubravky ci DNV to bude uz o dost zaujimavejsie.