Turbo: myslel som optimalizaciu (teda zriedenie) zastavok v Karlovej Vsi, nazvy neviem, idem pozriet a napisem, ale su to vlastne tie, ktore si popresuval vo svojom projekte. Okrem toho by to bolo napr. zlucenie kracackych zastavok dohromady.
Kolko su naklady na vystavbu 1km dvojkolajnej elektrickovej trate (kolajnice, vedenie) a kolko stoji km trolejbusovej trate (to by sa dalo zistit takmer v dnesnych cenach, keby niekto vedel cenu novej trate na Kramaroch)??? Tak by sa dalo krasne porovnat, aj ked nie uplne presne, co by stali obe riesenia DD.
Kolko su naklady na vystavbu 1km dvojkolajnej elektrickovej trate (kolajnice, vedenie) a kolko stoji km trolejbusovej trate (to by sa dalo zistit takmer v dnesnych cenach, keby niekto vedel cenu novej trate na Kramaroch)??? Tak by sa dalo krasne porovnat, aj ked nie uplne presne, co by stali obe riesenia DD.
Kami
Tulenique: ja mam S120 a porazim kazdy bus okrem MB Varia. Odkedy som zazil suboj (ozajstny) B941E vs B932E, tak zacinam pochybovat ci by som 941E porazil.
Nezalezi od vykonu, ale od sprevodovania. Vid Tico.
Este ma zarazila veta o kratkych autobusoch so specialnou prevodovkou. Vsak Dracik tam bez vahania ide na 3ke. Navyse Voith na zelanie upravi prevody - niekde v Cechach tym behaju v kopcovitom terene.
V ramci existujuceho vozoveho parku DPB zrejme naozaj nie je vhodny klbovy autobus.