Hoci otváranie obálok bolo v polke septembra, oficiálne sa stále mlčí. Ale na Trnávke sa už prideľujú vodičom nové voze a už keď to ide cez vedúceho, tak snáď niečo niekedy predsalen dojde...
Podľa agentúry JPP boli v tendri Tedomy a MANy, kto vyhral (ak tender ani druhý raz nezrušili) je asi jasné.
a ešte jeden, že ekobusy sú považované za sor aj v kratšej verzii, nie iba 12tky:
"autobusy Dopravního podniku Ústeckého kraje typů SOR B 10.5 CNG a SOR C 9.5."
Zrejme sa to nahrá aj do revízorskej čítačky, takže záznam nebudeš mať v karte, ale tam. A keď ťa budú kontrolovať, tak ti to tam nahrá. Len neviem ako to bude fungovať v BID. Žeby sa to nahrávalo aj do všetkých autobusov a sprievodcovských čítačiek?
Iste, a ako k tomu prídu kraje, ktoré sú už aj tak vďaka geniálnej fiškálnej decentralizácií finančne podvyživené a horko-ťažko si vedia zaplatiť vlastnú základnú dopravnú obslužnosť? Zvlášť keď služby DPB pravidelne využíva koľko ich občanov - možno dve percentá? Sorry, ale stojím si za tým, čo som napísal o hlavnom meste a jeho povinostiach.
V prvom rade si definujme, čo je to + a čo je to -. V civilizovanom svete sa plusom označuje meškanie a mínusom náskok, lebo to má logiku. Dopravné podniky si však z nejakého mne nezrozumiteľného dôvodu obľúbili opačné označovanie.
Takže asi takto: Jazda s náskokom je podľa mňa neprípustná, s maximálnym sebazaprením by som bol ochotný tolerovať náskok do 59 sekúnd.
Čo sa meškania týka, tak tam sa jedine prítomnosťou kvalifikovaného dopravného kontrolóra (čo je v Bratislave čisté sci-fi a oxymoron) dá zistiť, či vodič zavinil meškanie sám alebo bolo zapríčinené vonkajšími okolnosťami. Preto by som ho až na priamo dokázané prípady zavineného meškania nepostihoval.
Tak každopádne hlavné je, že sme sa zhodli. U železničného priecestia by som to nespravil nikdy, asi to bude tým, že železnica je mojím celoživotným koníčkom a živím sa ňou a viem, čo taký vlak dokáže. Už keď sa blížim k železničnímu priecestiu, tak podvedome čakám, kedy sa rozblikajú červené...
dam do Diskusneho.
Chcel by som na 1. mieste nazor zainteresovanych a na 2. mieste aj nazor verejnosti na temu
"Kolko minut je od grafikonu povolenych-tolerovanych-pripustnych+-".
Uz sme tu poculi vela nazorov, ze v kazdej vozovni uznavaju inu uchylku /odchylku/, ale asi to nie je celkom jednotne voci cestujucemu.
Preto by som sa chcel dozvediet, s cim moze cestujuci kalkulovat.
0 min. je v BA SCI-FI. 1 min+- je v norme, i ked cestujuci su z +1rozcarovani. -2 je myslim este pripustne, ale +2 uz uplne nepripustne. Dalej -3, -4, atd., uz vychadzaju z realnych, MHD nepriatelskych realii, co sa da este voci DPB tolerovat.
Avsak, osobne si myslim, ze +1, +2, +3 atd. su nepripustne.
Co by ste povedali napr. na +5?
Najlepšie je, že Rexo sa súčasne sťažuje, že cezpoľní si neplatia a že si nekupujú električenky, takže prejazdie mesačne aj 1.500,-SKK, takže vlastne na MHD prispievajú viac ako on ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Podľa agentúry JPP boli v tendri Tedomy a MANy, kto vyhral (ak tender ani druhý raz nezrušili) je asi jasné.