Reakcia na: S499.1023 #113972:
? Re #113969 stevo: Napíš na prvú a druhú kolónu, (alebo divíziu autobusy) že koľko oni tolerujú oficiálne a koľko im jazdia vodiči neoficiálne = v skutočnosti a prečo automaticky nepostihujú jazdu v náskoku, ako ich kolegovia z 3DP, električiek a trolejbusov.
(Samozrejme zároveň s tým by mala ísť ruka v ruke úprava jazdných dôb)..
Meškania: jedna vec je cez prac. dni od 6:30 do 19:00 (a zriedkavo aj častejšie), kde je skutočná chronometráž jednoznačne určovaná dopravnou situáciou v meste.
Druhá vec je jazda v cez víkendy, kedy by sa podľa mňa malo 99% vodičov zmestiť do -3 (meškanie 3 min.) čo sa podľa všetkých poučiek považuje za jazdu presne načas.
Iná vec je jazdná doba po 21. hod, kedy sa často aj v priemerných vodičoch prebúdzajú pretekárske sklony a tu by som osobne (môj názor) nastavil takú jazdnú dobu, štýlom "dupeš čo to dá a aj tak ideš na -1 (meškanie minúta.)"
kecho
http://www.sor.cz/o-firme/index.html
"roční produkce v roce 2007: ... autobusy na CNG 17 ks"
správa tasr je lepší zdroj?
http://auto.server.sk/---spravy-spravy-zo-zahranicia-cesky-vyrobca-sor-libchavy-dodal-pre-podniky-sad-uz-19-primestskych-autobusov--category-je-4-x-id-je-2273
31.8.2001 - "SOR v tomto roku vyrobil prototyp 9,5 metra dlhého autobusu s pohonom na zemný plyn (CNG), ktorého výroba sa začne v roku 2002."
Re #113350 810zssk: lepší zdroj? & Re #113346 TeBeCe:
http://www.prahamhd.vhd.cz/Jinamesta/Slovensko/nitra_sd.htm
"Ekobus SOR BN 12 CNG" takže si myslím/obávam sa/, že sor sa bude oháňať aj týmto výrobkom...