Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #113546:
Hej jazdil 🙂 sice nie tolko co ty, ale vobec mi to nesedelo ?
Reakcia na: Ámos #113541:
Také dačo som povedal,že 50? Teda myslíš, že na počet 761 ks Ikarusov nechať len jeden neni opačný extrém zas ku číslu 50? Mohli nechať z každej vozovne po jednom = 3 kusy dokopy. Toľko môj názor.
Reakcia na: Ámos #113546:
Podla toho co som pocul od par ludi tak idealny kompromis je kombinacia kedy mozes zvolit prevody D automatika, N, R, L automatika, 1, 2 a 3.. aj ked vacsine ludi co poznam manual vyhovuje viac..
Reakcia na: 810zssk #113545:
V USA ludia urobia s jednym autom asi tak trikrat viac km ako europan. Automat setri motor aj prevodovku. Menej servisu, menej problemov = viac usetrenych penazi.
Reakcia na: Ike #113544:
a uz si jazdil s automatom? Lebo ja ano, prejazdil som na nom za dva tyzdne 9000km a veru. Dnes chcem auto s automatom. Oni ti Amici zas nie su uplne blbi ? Je to pohodlnejsie a dnesne verzie "tiptronic" a pod. Mas kombinaciu oboch takze si vies uzit aj jedno aj druhe.
Reakcia na: Ike #113544:
Pekny priklad 🙂 Niekedy je proste lepsie mat moznost volby ako nechat to na automat - ci uz pri prevodovke, alebo tom zatvarani dveri 🙂

Ale v takych USA je priam nemozne pozicat si auto s manualom..
Reakcia na: 810zssk #113543:
to mas ako s manualnou prevodovkov... len za to ze automatika je pokrok, je to jednoduchsie atd, tak aj tak sa vyraba vacsina aut bez automatiky (v europe) a osobne sa mi tiez lepsie jazdi s manualom 🙂 asi som zaostaly 🙂
Reakcia na: Ike #113542:
Ale potom nebudeme ako vo Viedni a to je zle... ?

Teraz seriozne... plne suhlasim, dopyt uplne staci.
Reakcia na: Ámos #113541:
Suhlas... dopyt na vsetky vozy a to bohate staci... automatika je zbytocna
Reakcia na: gardener #113537:
a kolo tych Ik280 ma mat DPB ako historicke vozidla. Najlepsie 50, nie?!

Re #113539 bwd: My sme naozaj blbi!!! A ja, ze preco bratislavsky vodici ostanu stat na prvej zastavke s otvorenymi dverami a nemozu ist dalej, lebo automat ich nezavrie.
Dopyt ano! Setrenie dvernym mechanizmov, unik tepla, chladu(ak ma voz klimu).
Ale vodic ma aj zrkadlo a moze si dvere zavriet sam.
Reakcia na: ivanbuto #113533:
Sorry, neprečítal som si následné príspevky...
Reakcia na: ivanbuto #113534:
No na čo asi? Ak už nikto nechce
nastupovať, dvere sa zatvoria a vodič nemusí na ne čakať,
keď už chce zo zastávky odísť. Dvere zostávajú otvorené
len minimálne potrebný čas, alebo sa neotvoria vôbec, ak
nikto nenastupuje, či nevystupuje, teda v lete neuniká von
klimatizovaný a v zime teplý vzduch.
Drobna pripomienka - v mape je blokova slucka 68-cky zakreslena naopak 🙂
Prečo je v zozname historičákov medzi Ik280 už len 2881? To z Petržalskej vozovna žiadny Ik280 neostane? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #113450:
Taký plán na zjednosmernenie bol dakde aj prezentovaný alebo je to sen niekoho z fóra?
Reakcia na: S499.1023 #113493:
Aký je tam stav trate? Aké rýchlosti v zákrutách?
Reakcia na: bwd #113490:
A načo je to dobré?
Reakcia na: Ike #113462:
Fajn, a MHD bude kade chodiť? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #113454:
Niky sú obľúbené, lebo "zlá MHD" už nebude zavadzať automobilovej doprave. Vraj sa má jedna vybudovať napr. na Ivánskej.

Inak určite sú aj niky na niektorých miestach opodstatnené, ale opäť je prístup a realita v BA iný ako napr. v Brne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.