Podla toho co som pocul od par ludi tak idealny kompromis je kombinacia kedy mozes zvolit prevody D automatika, N, R, L automatika, 1, 2 a 3.. aj ked vacsine ludi co poznam manual vyhovuje viac..
V USA ludia urobia s jednym autom asi tak trikrat viac km ako europan. Automat setri motor aj prevodovku. Menej servisu, menej problemov = viac usetrenych penazi.
a uz si jazdil s automatom? Lebo ja ano, prejazdil som na nom za dva tyzdne 9000km a veru. Dnes chcem auto s automatom. Oni ti Amici zas nie su uplne blbi ? Je to pohodlnejsie a dnesne verzie "tiptronic" a pod. Mas kombinaciu oboch takze si vies uzit aj jedno aj druhe.
to mas ako s manualnou prevodovkov... len za to ze automatika je pokrok, je to jednoduchsie atd, tak aj tak sa vyraba vacsina aut bez automatiky (v europe) a osobne sa mi tiez lepsie jazdi s manualom asi som zaostaly
a kolo tych Ik280 ma mat DPB ako historicke vozidla. Najlepsie 50, nie?!
Re #113539 bwd: My sme naozaj blbi!!! A ja, ze preco bratislavsky vodici ostanu stat na prvej zastavke s otvorenymi dverami a nemozu ist dalej, lebo automat ich nezavrie.
Dopyt ano! Setrenie dvernym mechanizmov, unik tepla, chladu(ak ma voz klimu).
Ale vodic ma aj zrkadlo a moze si dvere zavriet sam.
No na čo asi? Ak už nikto nechce
nastupovať, dvere sa zatvoria a vodič nemusí na ne čakať,
keď už chce zo zastávky odísť. Dvere zostávajú otvorené
len minimálne potrebný čas, alebo sa neotvoria vôbec, ak
nikto nenastupuje, či nevystupuje, teda v lete neuniká von
klimatizovaný a v zime teplý vzduch.
Ad. zjednosmernenie: Zatiaľ nikto nepredložil ani len trochu reálnu predstavu, ako by to mohlo fungovať, a aký by to malo osoh. A BUS pruhy sú asi to posledné, na čo tunajší "dopravní odborníci" myslia, bohužiaľ, ale je to tak.
No, tak v oblasti čiernych stavieb som nejako aktivitu nášho starostu Petreka zatiaľ nepostrehol. A ohľadne parkovania, uvidíme, čo sa aj reálne spraví...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
nastupovať, dvere sa zatvoria a vodič nemusí na ne čakať,
keď už chce zo zastávky odísť. Dvere zostávajú otvorené
len minimálne potrebný čas, alebo sa neotvoria vôbec, ak
nikto nenastupuje, či nevystupuje, teda v lete neuniká von
klimatizovaný a v zime teplý vzduch.