Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #113282:
dokonca urobili nieco aj s interierom. Je vela fotiek na nete tejto poslednej verzie. A coskoro nam urcite niekto posle fotky z Nitry.
Reakcia na: S499.1023 #113274:
?

Re #113276 S499.1023: strasna nuda bola v robote...

Re #113284 gardener: Samozrejme, ze tato diskusia ma nulovy efekt na tender. Ale to snad ani netreba pisat, to je kazdemu jasne.
Co sa kapacity nasich vozov tyka, tie su udavane podla udajov vyrobcov. A tie nemusia byt presne. Najlepsie to urobil DP Praha, ked si objednal studakov a zistil si realnu kapacitu svojich busov. Klbovych aj solo. A tusim aj saliny si premeral. m@rtin bude vediet viac.

DPB ma (mal) velke mnosztvo roznych typov busov. Neviem co mu branilo vypravovat TAMy a Ik283 prednostne na linky ako 39,31,21. Su(boli) to najkapacitnejsie co sme vo vozovni mali. Ale to by bolo asi bars zlozite a cestjuci by to nepochopili.
Reakcia na: m@rtin #113287:
A kde je napísané, že sa v skutočnosti nakoniec nedodá len tých 10 - 12 kusov tohto zatiaľ nešpecifikovaného tybu busov?
Reakcia na: hoppusmark01 #113244:

Pokud vím, tak se Sory v bratislavě nejsou větší problémy?! Proto nevidím důvod, bát se koupit i Sory kloubové. Technologie je stejná, jako u standardních vozidel. Jediný problém by mohl být kloub. A ten pokud vím je snad od Hübnera? tedy od toho, co je dodává i do Mercedesů. Nehledej v kloubových vozidlech něco extra převratného. Motory, převodovky, nápravy jsou totožné.

"takže nevidím dôvod, prečo nekúpiť aj na autobusové linky kvalitné nízkopodlažné vozidlá."
Já přeci nejsem proti tomu, aby se v Bratislavě kupovaly nv atbsy. Jen chci naznačit, že by si Bratislava měla určit priority - jestli mít 240 kloubových Sorů a 20 tramvají LF2, nebo 240 Mercedesů a dalších 10 let splácet úvěr a jezdit na laminátových sedačkách.

"Investície do NP električiek by mali prebiehať súčasne s obnovou autobusov, nie na ich úkor.."
V totm rozpor nevidím. Je jen otázkou, jestli na to Bratislava má?
Reakcia na: irizar #113240:

To by ale ve výběrovém řízení muselo být uvedeno. Zatím čtu pouze to, že DPB vypsal VŘ na jeden typ kloubového autobusu.
Reakcia na: stevo #113239:

Já situaci v DPB znám, takže netřeba vysvětlovat, jak jsou na tom autobusy. Jen jsem chtěl naznačit, že koupit 240 Citar namísto 240 Sorů, znamená utratit řádově o desítky milionů víc. Kolik by za to mohlo být třeba tramvají Vario LF2/3, to ať si opět spočítá každý sám.
Reakcia na: Ámos #113263:
"viac dveri=rychlejsia vymena cestujucich " = menej miesta na sedenie. Toto je dobré riešenie na krátke kapacitné "špičkové" linky. Ale do budúcnosti by som skôr čakal nasadzovanie (napríklad) trojdverových kĺbákov s väčším počtom miest na sedenie na dlhé linky. Cestujúci nebudú ochotní večne akceptovať 30 minútovú jadzu na stojáka (aj v poloprázdnom autobuse).
Viem, že ešte nedozrel čas ?
Reakcia na: Ámos #113266:
Nachytal si ma ? ale o čo vlastne ide? U nás jazdia Karosy B741 s kapacitou 150 ľudí, Ik435 pre 165 a torzo TAM-BUSov pre 180 ľudí takže kapacity našich klbákov sa pohybujú v rozpätí 30 ľudí. Takže keby sa nakúpil bus s kapacitou 160 ľudí (ako má Citaro G) bolo by všetko v pohode.

Mimochodom ide tu len o to kto si obháji svoj postoj k danému typu busu. Nikto z nás nemôže kecať do tendra na klbáky, môže ale bude to mať ZERO efekt.
Reakcia na: Ámos #113269:
jeej, konecne mu odstranili ten retardovany kryt stredneho kolesa 🙂 myslim ze tie autobusy su vhodne do BA asi najviac
Reakcia na: N/A #113279:
mozes mi povedat co si ty za idiota?
Reakcia na: pepke #113278:
Ani proti Solarisu nemám nič,asi si si to zle prečítal a vydedukoval si si to po svojom dítko
Reakcia na: S499.1023 #113276:
Neviem o akom pokeci to hovoríš ale keď to hovoríš tak to je asi pravda...a nepísali to len Bratislavské noviny-hlupko
Reakcia na: N/A #113220:
dobre, ale čo máš potom proti solarisu?akože dostal ocenenie, a preto je zlý? Neviem, či som nechápavý, alebo mi niečo uniká... 😃
Reakcia na: N/A #113264:
Čo to blúzniš?
Reakcia na: Ámos #113255:
Že sa s ním bavíš... On je tu predsa jediný rozumný a dospelý a číta Bratislavské noviny a aj na pokeci písali, že J&T v Česku neuspeli, tak to musí byť pravda ? .
Reakcia na: N/A #113252:
Čo to melieš, hlupko?
Reakcia na: Ámos #113246:
Doskladanie desiatich skoro hotových TAM-ov ležérnymi Slovincami naozaj nepokladám za výrobu 🙂.
Reakcia na: Ámos #113272:
nič z toho čo si napísal som nepovedal,len som povedal,že vyzerajú fakt dosť dobre pri predstave v celo červenom nátere,o kúpe som nehovoril nič.Tak kde na to chodíš potom len zbytočne provokuješ.
Reakcia na: N/A #113271:
Ale ved to je len meter roziel. Klbak ako klbak.
Busy sa nekupuju podla toho, ze bus vyzera "fakt dost dobre"!
Prestan snivat a rozmyslaj realne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.