Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bwd #113250:
ráno som išiel z Meidlingu L59A, vodič prišiel na konečnú, do odchodu mal ešte päť minút, vypol motor, ľudia vystúpili, nechal samozrejme otvorené dvere a kto chcel, tak nastúpil. Ako obyčajne.
Reakcia na: Ámos #113248:
"...bez do toho dokonaleho Rakuska..."

Som tu. A čo má byť?
Reakcia na: Ámos #113248:
"Co ma s nastavenim semaforov DPB?"

Kto hovorí o nastavení semaforu? Ja hovorím o bezohľadnosti vodičov DPB, ktorí odchádzajú zo zastávky aj keď vedia, že o pár metrov majú červenú a budú na nej čakať aj vyše minúty, pričom by zatiaľ mohli ešte nastupovať cestujúci. Tak, ako je to v civilizovaných krajinách bežné.
Reakcia na: bwd #113247:
SIEG H***, bez do toho dokonaleho Rakuska ? (volby ukazali kým Rakusania stale su) Som rad, ze uz s nami nemas nic spolocne ak sa priznavas k tomu narodu a citis sa ako Rakusan!

A k tomu semaforu na Hodzovom. Co ma s nastavenim semaforov DPB? Ak chces pomenovavat problemy, tak to rob spravne. To ako funguju semafory je zalezitostou magistratu a Siemens. (Mimochodom tiez z toho dokonaleho zapadu)
Reakcia na: ivanbuto #113245:
"Hej, verejenosť sa proti tomtuto vôbec nebúri."

Problém je v tom, že slovenská verejnosť sa búri len vtedy, keď sa nájde niekto, kto sa búri a sťažuje sa. Ako napríklad tu: http://tinyurl.com/4coyvh
Reakcia na: S499.1023 #113243:
Nie mali. Oni sa predsa v BA aj kompletizovali.
Reakcia na: eripmav #113207:
Hej, verejenosť sa proti tomtuto vôbec nebúri. Možno časť príčiny je aj v tom, že vlastne sa o tom ani raz nepísalo v novinách. O Molecovej sa písalo, ale kedy si dal nejaký novinár námahu naštudovať si problematiku MHD a napísať aj niečo kritické?

A napokon, Kadnár je stále presvedčený, že vybrané riešenie je najlepšie. To vypovedá ale viac o Kadnárovi ako o vybranom riešení...
Reakcia na: m@rtin #113228:
opäť musím napísať môj názor, a ten je taký, že radšej treba kúpiť autobusy odskúšané a spoľahlivé, keďže ide o veľkú sériu. Ak sa nové SORy odskúšajú napríklad v Nitre v menšej sérii a budú rovnako spoľahlivé, nevidím dôvod, aby sa v ďalšom tendri do Bratislavy nekúpili.

"a páteřní tramvajovou dopravu provozovat 100% vysokopodlažními vozidly, je čudné nebo potěmkioidní."
Áno, s tou tramvajovou dopravou máš pravdu. Keďže je to náš nosný systém, nízkopodlažné vozidlá by mali byť samozrejmosťou. Lenže v určitých reláciách sú v BA aj autobusy nosným systémom, napríklad celá Petržalka, Devínska Nová Ves a pod. takže nevidím dôvod, prečo nekúpiť aj na autobusové linky kvalitné nízkopodlažné vozidlá.
Investície do NP električiek by mali prebiehať súčasne s obnovou autobusov, nie na ich úkor..
Reakcia na: gardener #113242:
TAM-ov bola malá dodávka preto, lebo výrobca skrachoval. Inak sa mali v BA vyrábať.
Reakcia na: irizar #113240:
Tými 10 až 20ks som chcel povedať, že nebudú robiť malé dodávky od viacerých výrobcov tak ako tomu bolo predtým (Solaris, Tam-Bus,...)
Reakcia na: irizar #113240:
...okrem toho hovoril aj dačo v zmysle toho, že nebudú už nakupovať po 10 až 20ks od jedného výrobcu aby bola ľahšia údržba vozidiel a unifikovaný vozový park. Mercedes mimo Capacity vyrába aj Citará kĺbové, nestoja tie náhodou menej ako Capacity? Mne osobne ten Capacity pripadá ako slon tak trocha.
Reakcia na: m@rtin #113228:
Pokiaľ viem, áhradník hovoril o kúpe nejakých 10 - 12 kusov CapaCity ako doplnku k štandardným kĺbákom, na najvyťaženejšie linky ako 21. 240CCčok by bolo ďaleko, ďaleko za hranicou finančných možností DPB.
Reakcia na: m@rtin #113228:
posledna veta sa mi paci. je sarkasticka a realisticka. Avsak busy musime riesit hned, lebo vcera bolo neskoro. Na NP eliny nemame. a ak pouzijeme balik na NP eliny, busy skoncia nadobro a elina vsade nechodi.

Re #113236 Ámos: zatial som nemal to stastie stretnut ani jeden NP trolej
Reakcia na: Ámos #113236:
ani nevies ako s tebou suhlasim 🙂
Reakcia na: m@rtin #113232:
Tak toto nemá chybu! Dali zastávku presne oproti restaurace 'U svaté Anny' ☺
Tomu sa povie prístup k zákazníkovi!
http://tinyurl.com/4geh6x
Reakcia na: m@rtin #113228:
keby len elektrickova doprava...
Ale u trolejbusov mame len 7 vozov NP a to nehovorim kolko ich je po zivotnosti.
Fakt je ten, ze flotila busov s trojcipou hviezdou na prednej maske sa da v marketingu krasne vyuzit. No DPB nevyzera, ze vie co marketing je. Aspon doteraz sa o ziaden nestaral.
V kazdom pripade cestjuci si vsimne v com ide. A vidi aj rozdiel medzi SORom a MB. No mohli by tie Citara byt aj pozlatene, no co natom, ked budu po pol roku zasvinene, lebo ich nekto nebude umyvat.
Pri sucasnom vodzilovom parku radsej 240 klbovych SORov a 60 12m SORov ako 240 klbovych Citar.
Reakcia na: m@rtin #113231:
Ved hej, ale bolo to tak. A keby to tak kedysi nebolo, uspech spolocnosti SOR mohol byt este vacsi. Ale to uz sme v rovine spekulacii.
Reakcia na: Valec #113233:
To bola skor reakcia na dalsie prispevky ohladne danej temy 😉
Reakcia na: Ámos #113199:
Každopádne ako nákupca by som si s dodávateľom od ktorého beriem niečo prvý raz riadne upravil reklamačné podmienky. Navyše (neviem ako to bolo v prípade Solarisov) by som požadoval dodanie až na dvor DP, kde by som vozidlá prebral len po odskúšaní spolu so zástupcom dodávateľa.
Elektriku by možno nezistili ale kneeling určite áno.

Re #113201 AAA: Náhodou, v LIDLi zvyknú mať ďaleko kvalitnejšie ovocie a zeleninu ako v ktoromkoľvek inom obchode. ?

Re #113208 810zssk: Však to som ani nikde netvrdil. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.