Reakcia na: eripmav #113207:
Hej, verejenosť sa proti tomtuto vôbec nebúri. Možno časť príčiny je aj v tom, že vlastne sa o tom ani raz nepísalo v novinách. O Molecovej sa písalo, ale kedy si dal nejaký novinár námahu naštudovať si problematiku MHD a napísať aj niečo kritické?A napokon, Kadnár je stále presvedčený, že vybrané riešenie je najlepšie. To vypovedá ale viac o Kadnárovi ako o vybranom riešení...
Ámos
Re #113205 Ike: A to uz nehovorim o fakte, ze ak by vyhral SOR 18NB oproti 18m Citaru ci MANu, tak cestujuci pri rovnakom pocte busov dostanu v porovnaní s Citarom G o 194,4m viac, kedze Citaro G je dlhe 17,94m. Pri klbovom MANe to robi 184,8m viac, kedze MAN je dlhy 17,98m. A pri Citelise je to dokonca az 228m rozdiel, kedze Citelis je dlhy len 17,80m. Vynasobte tie cisla sirkou vozidla 2,5 metra a len 4 osobami na m2 a hned mame o kolko vacsiu kapacitu SORy ponukaju. Pri Citelisoch je to rozdiel az 2280 osob.
Re #113218 Salomon: JA som nehovoril o tom, kto vlastni SOR. Ale aspon vieme, kde tie svoje informacie beries: "Ničím podložené bludy?Asi nečítaš noviny..." Pobavil si ma...
Re #113219 Salomon: 9,5 metrove busy objednal DPB. SOR ich len vyrobil na zaklade objednavky!
Odkial mas ze SOR v Cechach neuspel? Ci Cechy su len Praha, kde naozaj SOR neuspel. Aj to len vdaka nadstardardnym vztahom so spol. Karosa.