nemyslim si ze viac, ide o to ze by sa eliminoval prazdny autobus... ako vravim, bol by som za to, keby ta 56 koncila na Pasekach a mala vybrane odchody do Vajnor
ano, toto by bolo rozumne riesenie pri civilizovanom prestupnom systeme. Ideme ale zavadzat neprestupny listok, takze radsej viac priamych spojov, ako cvakat 60 minutovy, alebo byt na 1 zastavku cierny pasazier ?
ak by som redukoval urcite na smer vajnory...
54 by som presmeroval na Zlate a 56 do Vajnor s tym ze by tam siel trebars kazdy treti spoj (ostatne by koncili Na Pasekach)
To netvrdim, ale tiez by nemali vozit vzduch. Mozno by bolo celkovo treba zvazit tych milion liniek co jazdi v danom uzemi (Raca, Rendez, Vajnory, Zlate Piesky) zamysliet sa nad linkovanim najst najvhodnejsie, eliminovat vozenie sa po uliciach hore dole, proste to psravi efektivnejsie a mozno sa najdu vzkm aj na lepsie intervaly.
Dotycny s Rendezu by mozno mohol prestat hladat vzkm inde v meste a brat ich na DD ci v Petrzalke a skusit spravit linkove vedenie pri jeho bydliska pri zachovanych poctoch vzkm ale lepsich intervaloch.
to by si akože chcel tie sorky napchať na tie linky bez ohľadu na kapacitu? lebo na takej 67 si ich teda neviem predstaviť, a na 99 by to bolo tiež dosť mimo...takže neviem čo tým sleduješ
linkotvorba nema za ciel nastavit odchody tak, aby boli co najviac autobusy na 100% naplnene... ale ma za ciel nastavit odchody tak aby pokryvali potreby obcanov a tak aby konkurovali IAD, nieto este pesej dostupnosti (na vychodnom sa pohybujem a viem ze niekedy je to do race pesi rychlejsie ako autobusom)
Všetko mu to treba oplieskať o hlavu. Chrapúň. Dostali sme novú nočnú dopravu za cenu toho, že nám zrušili posledné denné spoje a ešte si priplácame. Keby už boli tam moc kreatívni, tak by zaviedli aj električky do nočnej dopravy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo