nie som blavak,ale volby primatora pozorne sledujem,lebo
ktovie ako to bude so mnou v najblizsix rokox... o sternovi
som uz pocul,durkovsky sa mi zda fajn,benuska neviem kto je a
hlavne lutujem turnu.poznam ho ako pedagoga a vedca,kedze sme
robili spolocne na nejakyx projektrox a je to mudry a inteligentny clovek.
a ma dojalo,ze je za hzds.fakt neviem,ze co mu to hlavou preslo...
mal radsej ostat na skole.tam by bol ovela prospesnejsi.
-v-
ktovie ako to bude so mnou v najblizsix rokox... o sternovi
som uz pocul,durkovsky sa mi zda fajn,benuska neviem kto je a
hlavne lutujem turnu.poznam ho ako pedagoga a vedca,kedze sme
robili spolocne na nejakyx projektrox a je to mudry a inteligentny clovek.
a ma dojalo,ze je za hzds.fakt neviem,ze co mu to hlavou preslo...
mal radsej ostat na skole.tam by bol ovela prospesnejsi.
-v-
Andrej (Anndy008)
No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.
1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate
2. Vodici - su zvyknuti na trate
Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.
Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.