Inac dnes maju byt v Site ti kandidati na primatora, tak som zvedavy co spotia.
Lenze u nas sa nepreraba za jeden vikend, ale asi tak, ze trolejbusy sa stiahnu na 2-3 tyzdne, cele vedenie sa strhne, stozire sa odnesu, osadia sa nove stozire, zavesi nove vedenie... Asi tak...

Koki len sa obavam, ze na nu zas bude treba mat zvlast papiere... alebo aspon tie z K2S
Ale 7085 je mojim SNOM !
. Inac, este som videl aj 2613 s 2614, odfitl som aj to, nie ze by ma to nejako extra zaujimalo, ale potreboval som vyfitit film, lebo chcem mat tie fotky uz dnes.
Normalne a slusne se ptam... pohodka. 
cital som ten tvoj clanok teraz tu dole..
Si sa tesil z toho ako maly chlapec tusim.
A tie detaily... "P.Pankrac siel jazdit na 5..." ;)) Som cakal, ze aj cislo voza a poradie tam uvedies...

.
a aj ked existuje par svetlych vynimiek, kde by sa dalo v podstate prejst cez krizovatku bez povsimnutia (ziadne buhcanie "zo strechy", spomalovanie, atd.), tak oni na to kaslu a jazdia po starom, ako su nauceni. Ale verim, ze radikalne zlepsenie problemu 1. by za kratky cas vyriesilo aj problem 2. Ale tak isto mozu vodici jemnejsie pridavat a uberat "plyn" aj v sucasnej situacii.
Papyr
Este k tym trolejbusom: Mozno by ste neverili, ale zmenit zauzivany zvyk trva asi dlhsie, nez vymenit vyhybky za vysokorychlostne. Odkedy v Presove namontovali na 4 krizovatkach vysokorychlostne vyhybky Elektroline, nic sa nedeje. Kazdy jazdi po starom, tj. 5-15 km/h. Asi sa boja, ze strhnu novu vyhybku a dostanu to k nahrade, darmo im budes vysvetlovat, ze Vmax=50 km/h, Vdoporucena=40 km/h... Cest vynimkam - su aj taki vodici, ktori cez sustavu rozbiehava + kriz + kriz + zbiehava prejdu stylom, ako autobus - ako keby vo vzduchu neviselo nic.