KLF:
7085>
Ik280> Bodaj by isli k nam...
7085>

Ik280> Bodaj by isli k nam...

Koki len sa obavam, ze na nu zas bude treba mat zvlast papiere... alebo aspon tie z K2S
Ale 7085 je mojim SNOM !
. Inac, este som videl aj 2613 s 2614, odfitl som aj to, nie ze by ma to nejako extra zaujimalo, ale potreboval som vyfitit film, lebo chcem mat tie fotky uz dnes.
Normalne a slusne se ptam... pohodka. 
cital som ten tvoj clanok teraz tu dole..
Si sa tesil z toho ako maly chlapec tusim.
A tie detaily... "P.Pankrac siel jazdit na 5..." ;)) Som cakal, ze aj cislo voza a poradie tam uvedies...

a to nehovorim o tom ze na zaciatku im ta moderatorka pridelila kazdemu 3 min na jednu odpoved :-d

budeme ta spolu s darrom informovat...
Andrej (Anndy008)
No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.
1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate
2. Vodici - su zvyknuti na trate
Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.
Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.