Moja dnesna navsteva UDJD sa niesla v znameni prekvapeni.
Prvym prekvapenim bola 7085, ktora je uz hotova a zastihli sme ju pri presune do starych ustrednych dielni. Mala by sa tam ozivit. Ostava nam dufat ze sa zaradi do premavky coskoro... Je to pofotene.
Dalsie prekvapenie bolo 2812. Zbadal som rutiaci sa Ikarus 435.18F bez evidencneho cisla. Ako prve som prehlasil "2812" a pozrel sa na Peta Pankraca a Peta Duraja. Busmechanik to stihol odfotit. Ked autobus prefical okolo, tak na zadnom cele mal cislo 2812. Netusim kedy dosiel, mozno dnes, ale bol uplne cistucky a predna maska a pravy bok sa mu leskol, co je jasne, vsak je novy. Ked sa otocil a rutil spat po vozovni tak som si ho odfotil, ale neviem ci fotka vyjde, lebo rutil sa strasne rychlo...
Potom konecne dosli historicaky. Bolo to okolo 12:00. Na traileroch ich doviezli z Technickeho muzea v Brne. Skladanie prebehlo v Ustrednych dielnach. Elektricky sa ocitli opat na domacich kolajach. Ako prva bude zrekonstruovana zrejme elektricka c. 18. Je iba skoda ze elektricky dosli az na obed, povodne mali prijst rano. Oneskorenie bolo sposobene obchadzkov cez colnicu, ktora nema strechu, lebo kamiony s elektrickami boli dost vysoke. Peto Pankrac musel ist jazdit linku 5, Peto Duraj musel do skoly. Ja som tam ostal a pofotil skladanie elektricky 18 aj 31. Do roboty som dosiel presne na 15:00, co bolo o tri a pol hodiny neskor ako mam. Som ale rad ze to mam cele pofotene, fotky budu uz dnes vecer a ak boh a d3k0 da (najma d3k0), tak potom budu uz zajtra na webe.
To je asi vsetko co ma v momente napada.
Prvym prekvapenim bola 7085, ktora je uz hotova a zastihli sme ju pri presune do starych ustrednych dielni. Mala by sa tam ozivit. Ostava nam dufat ze sa zaradi do premavky coskoro... Je to pofotene.
Dalsie prekvapenie bolo 2812. Zbadal som rutiaci sa Ikarus 435.18F bez evidencneho cisla. Ako prve som prehlasil "2812" a pozrel sa na Peta Pankraca a Peta Duraja. Busmechanik to stihol odfotit. Ked autobus prefical okolo, tak na zadnom cele mal cislo 2812. Netusim kedy dosiel, mozno dnes, ale bol uplne cistucky a predna maska a pravy bok sa mu leskol, co je jasne, vsak je novy. Ked sa otocil a rutil spat po vozovni tak som si ho odfotil, ale neviem ci fotka vyjde, lebo rutil sa strasne rychlo...
Potom konecne dosli historicaky. Bolo to okolo 12:00. Na traileroch ich doviezli z Technickeho muzea v Brne. Skladanie prebehlo v Ustrednych dielnach. Elektricky sa ocitli opat na domacich kolajach. Ako prva bude zrekonstruovana zrejme elektricka c. 18. Je iba skoda ze elektricky dosli az na obed, povodne mali prijst rano. Oneskorenie bolo sposobene obchadzkov cez colnicu, ktora nema strechu, lebo kamiony s elektrickami boli dost vysoke. Peto Pankrac musel ist jazdit linku 5, Peto Duraj musel do skoly. Ja som tam ostal a pofotil skladanie elektricky 18 aj 31. Do roboty som dosiel presne na 15:00, co bolo o tri a pol hodiny neskor ako mam. Som ale rad ze to mam cele pofotene, fotky budu uz dnes vecer a ak boh a d3k0 da (najma d3k0), tak potom budu uz zajtra na webe.

To je asi vsetko co ma v momente napada.

Andrej (Anndy008)
No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.
1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate
2. Vodici - su zvyknuti na trate
Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.
Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.