Spectre> To, ze mame v PO taketo krizovatky 4 a ze u vas sa davaju vsade kde sa nieco preraba sa nevylucuje! Jednoducho povedane, v PO sa to dava vsade, kde sa nieco prepraba, a to su tie 4 krizovatky.
Lenze u nas sa nepreraba za jeden vikend, ale asi tak, ze trolejbusy sa stiahnu na 2-3 tyzdne, cele vedenie sa strhne, stozire sa odnesu, osadia sa nove stozire, zavesi nove vedenie... Asi tak...
Lenze u nas sa nepreraba za jeden vikend, ale asi tak, ze trolejbusy sa stiahnu na 2-3 tyzdne, cele vedenie sa strhne, stozire sa odnesu, osadia sa nove stozire, zavesi nove vedenie... Asi tak...

Ale 7085 je mojim SNOM !
Andrej (Anndy008)
No, bohuzial nie si sam, komu sa to nepaci. Ale v skutocnosti je problem v dvoch veciach.
1. Trolejove trate (vedenie). Useky, kde sa musi brzdit su krizovatky (vzdusne krizovatky, kde sa krizuje viacero trolejov). Problem je v tom, ze u nas su tie krizovatky bud stare, alebo techonologicky zastarale (setri sa peniazmi a kupuju sa malo kvalitne suciastky), alebo len jednoducho zle manomnotovane, moderne zariadania. Lebo normalne moderne sposoby stavania trati, resp, krizovatiek umoznouju prechod cez ne aj 50km rychlostou, a ked su super spravene, tak aj vyssou. Teda najvacsi problem je s tym, ze sa flakaju trate
2. Vodici - su zvyknuti na trate
Takze, nie je to ziadna zla vlastnost trolelbusov. Naopak, tie maju ovela lepsie vlastnosti ako napr. busy. Su tiche (moderne su skoro bezhlucne), ekologicke, rychle (rychlo akceleruju). Ale u nas je malo prachov na MHD (davaj bacha, ako budes teraz volit - magistrat rozhoduje o prachoch na MHD) a este k tomu sa na vela veci kasle. Takze tak.
Zarucujem ti, ze ak by boli trate normalne spravene, tak jazdu medzi busom a tbusom ani nespoznas, resp. v tbuse sa ti bude jazdit ovela lepsie.